شروع صادرات سقف های خورشیدی تسلا به خارج از آمریکا

به گزارش مجله زیتوا، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسین ایج، مدیر عامل تسلا زمان دقیقی را برای شروع صادرات سقف های خورشیدی فراوری شده توسط تسلا عنوان ننموده است، اما وی اعلام نموده که صادرات این سقف ها به خارج از آمریکا تا قبل از سرانجام سال 2020 شروع می گردد.

شروع صادرات سقف های خورشیدی تسلا به خارج از آمریکا

جهت دریافت خدمات اجرای لیست قیمت روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

تسلا در ابتدای سال 2020 از گسترش فعالیت های صادراتی خود خبر داده بود. این شرکت در زمینه فراوری انواع خودروهای برقی نیز فعال است و پس از افتتاح کارخانه ای در چین در شهر شانگهای به دنبال ساخت یک کارخانه دیگر خودروسازی در آلمان است که فعلاً به علت نگرانی های زیست محیطی متوقف شده است. فعالان محیط زیست در آلمان می گویند قرار است برای ساخت این کارخانه درختان زیادی قطع گردد و آنها با این امر مخالف هستند.

سقف های خورشیدی تسلا علاوه بر اینکه برای پوشاندن سقف خانه های مختلف به شکل های مختلف قابل فراوری هستند، قادر به دریافت و ذخیره سازی انرژی خورشیدی هستند. سقف های یادشده با روکش های شیشه ای مستحکم و بادوام پوشانده می شوند و می توانند احتیاج منازل به انرژی الکتریسیته را با دریافت نور خورشید به طور کامل تامین نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 469

به "شروع صادرات سقف های خورشیدی تسلا به خارج از آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع صادرات سقف های خورشیدی تسلا به خارج از آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید