آماده باش نیروهای صنعت برق خراسان جنوبی در کنار مدافعان سلامت

به گزارش مجله زیتوا، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از آمادگی کامل برای حفظ پایداری شبکه های برق استان اطلاع داد و گفت: همه پرسنل صنعت برق استان با درک شرایط کنونی کشور، برای تداوم خدمات رسانی مطلوب و تامین برق پایدار برای مشترکان کوشش می نمایند.

آماده باش نیروهای صنعت برق خراسان جنوبی در کنار مدافعان سلامت

هادی منصوریان، صبح امروز سه شنبه 5 فروردین در بازدید از مرکز دیسپاچینگ و فوریت های برق استان با اشاره به اجرای پویش #صنعت-برق-همیشه-بیدار در کشور اظهار کرد: این پویش به منظور نشان دادن حمایت مجموعه صنعت برق از پزشکان و پرستارانی است برای مداوای بیماران کرونا در کشور کوشش می نمایند.

به گزارش خبرنگاران، وی بیان نمود: این روزها با استفاده از خدمات صنعت برق نه تنها پزشکان و پرستاران قادرند درمان و رسیدگی به بیماران بحران زده از کرونا را مدیریت نمایند، بلکه امکان امن ماندن مردم در خانه ها نیز مرهون کوشش و کار شبانه روزی آنان است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اضافه کرد: کارکنان پرکار، جوانمرد و با غیرت شرکت توزیع نیری برق خراسان جنوبی در بخش های ستادی، عملیاتی و خدماتی بی منت و بی صدا و بی اینکه دیده شوند، زمینه تأمین رفاه و امنیت و سلامت تمام مردم و کشور را فراهم می نمایند.

منصوریان از آماده باش کامل 28 اکیپ عملیاتی برق در طرح نوروزی برای خدمات رسانی به مردم اطلاع داد و اظهار کرد: از این تعداد11 اکیپ پیمانکاری برای حضور به موقع در حوادث احتمالی و 17 اکیپ اجرایی آماده به کار برای پاسخ به مخاطرات احتمالی ایام نوروز درنظر گرفته شده است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه اجرای طرح نوروزی از 27 اسفند ماه سال گذشته شروع شده است، گفت: این طرح تا 16 فروردین ماه سال 99 ادامه دارد.

منصوریان بیان نمود: در این راستا 17 دستگاه خودروی اتفاقات عملیات، 16 دستگاه بالابر و پنج دستگاه جرثقیل در اختیار اکیپ های عملیاتی برق استان قرار گرفته است، علاوه بر این، بازدید مستمر از شبکه ها و تجهیزات برق رسانی در تمام خطوط به خصوص نقاط حساس و حیاتی انجام و نسبت به برطرف نقاط حادثه خیز اقدام شده است.

وی به کوشش شبانه روزی همکاران توزیع برق شهرستان های استان در بارندگی های اخیر اشاره نمود و یادآور شد: برطرف سریع خاموشی ایجاد شده برای مشترکین در اثر رعد و برق و بارندگی شدید، تعویض تیرهای شکسته بر اثر طوفان در اسرع وقت، سرویس روشنایی معابر شهرستان، کوشش شبانه روزی برای راه اندازی ایستگاه پایش سلامت برای همکاران هلال احمر از جمله اقدامات اجرا شده بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 605

به "آماده باش نیروهای صنعت برق خراسان جنوبی در کنار مدافعان سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش نیروهای صنعت برق خراسان جنوبی در کنار مدافعان سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید