استقبال سران گروه مینسک از آتش بس انسانی در قره باغ

به گزارش مجله زیتوا، سران گروه مینسک (روسیه، آمریکا و فرانسه) با انتشار بیانیه ای از توافق ارمنستان و جمهوری آذربایجان برای آتش بس انسانی در قره باغ ابراز خرسندی کردند.

استقبال سران گروه مینسک از آتش بس انسانی در قره باغ

جهت دریافت خدمات طراحی ساختمان ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ریانووستی، سران مشترک گروه مینسک روز شنبه طی بیانیه ای ضمن ابراز خرسندی از توافق باکو و ایروان برای برقراری آتش بس انسانی درمنطقه قره باغ از طرفین خواستند که تعهدات خود را به طور کامل اجرا نمایند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: روسیه، فرانسه و ایالات متحده به عنوان رهبران مشترک گروه مینسک از بیانیه مشترک وزرای خارجه جمهوری آذربایجان، ارمنستان و فدراسیون روسیه مبنی بر برقراری یک آتش بس بشردوستانه استقبال می نمایند.

سران گروه میسنک در ادامه این بیانیه اعلام نموده اند: رهبران مشترک گروه مینسک ارتباط فعال خود با دو طرف را به منظور حمایت از کوشش های آنها برای دستیابی به پارامترهای تعیین آتش بس و کامل کردن مذاکرات جدی برای رسیدن به چارچوبی برای حل وفصل این مناقشه حفظ خواهند کرد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 918

به "استقبال سران گروه مینسک از آتش بس انسانی در قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال سران گروه مینسک از آتش بس انسانی در قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید