بعد از کمال؛ امیری، دومین بازیکن مصدوم پرسپولیس در اردوی تیم ملی

به گزارش مجله زیتوا، خبرگزاری خبرنگاران- وحید امیری دومین بازیکن مصدوم پرسپولیس در اردوی تیم ملی لقب گرفت.

بعد از کمال؛ امیری، دومین بازیکن مصدوم پرسپولیس در اردوی تیم ملی

به گزارش خبرنگاران، مصدومیت وحید امیری خبری نگران کننده برای طرفداران پرسپولیس است. وحید امیری یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی در دوبازی اخیر مقابل هنگ کنگ و بحرین، در نیمه دوم بازی دیشب مقابل بحرین مصدوم شد تا از بازی خارج گردد. در حالی که پیش بینی می شد مصدومیت او جدی نباشد و او بتواند در دو بازی آینده مقابل کامبوج و عراق بازی کند، اما اسکوچیچ میلاد سرلک را به تیم ملی فرا خواند تا معین گردد مصدومیت وحید امیری جدی است و او قادر به همراهی ملی پوشان در دو بازی آینده نیست. مصدومیت امیری نه تنها می تواند تیم ملی را در ادامه راه و به ویژه در بازی با عراق دچار مشکل کند، بلکه برای طرفداران پرسپولیس نیز بدترین خبر است.

اسکوچیچ در دو بازی گذشته از وحید امیری در پست های متنوعی استفاده کرد. از دفاع چپ گرفته تا هافبک دفاعی، وینگر، هافبک هجومی و مهاجم. این گونه شد که وحید امیری بیش از بقیه بازیکنان دوید تا در پست های مختلف خودش را با شرایط سازگار کند. گل محمدی بارها و بارها به خستگی بیش از حد بازیکنان تیمش اشاره داشته و اعلام نموده با توجه به فشردگی رقابت های لیگ برتر و جام حذفی و همین طور حضور پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنانش خسته و تحت فشار زیادی هستند. اما به هرحال 6 بازیکن از پرسپولیس به اردوی تیم ملی فراخوانده شدند و امروز پس از گذشت تنها دو بازی، دو بازیکن پرسپولیس دچار مصدومیت شده اند؛ کمال کامیابی نیا و وحید امیری.

مصدومیت هایی که آن قدر شدید بوده که باعث شده اسکوچیچ دو بازیکن جدید را به اردوی تیم ملی فرا بخواند؛ عارف غلامی و میلاد سرلک. کمال به تهران برگشت اما امیری همچنان در اردو است و باید دید شرایط مصدومیت او به چه شکل خواهد بود. به هر روی مصدومیت بازیکنان پرسپولیس به هیچ وجه به نفع پرسپولیس و گل محمدی نیست. وحید امیری و کمال کامیابی نیا دو بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس هستند و غیبت آن ها در بازی های باقی مانده پرسپولیس به حدی تاثیرگذار خواهد بود که ممکن است سرنوشت قهرمانی لیگ بیستم را تغییر دهد.

جالب این که طبق برنامه ریزی سازمان لیگ پرسپولیس با 1+6 ملی پوش که حالا دوتای آن ها مصدوم شده اند، زودتر از تمام تیم های دیگر باید در رقابت های داخلی شرکت کند. پرسپولیس و تراکتور باید روز 30 خرداد به مصاف هم بروند و تیم های استقلال با دو ملی پوش و سپاهان با سه ملی پوش دیرتر از پرسپولیس بازی خواهند کرد.

کادر پزشکی پرسپولیس در کوشش است کمال کامیابی نیا شرایط بازی پیدا کند. شرایط کمال کامیابی نیا برای حضور در بازی با تراکتور نامعین است. کادر پزشکی پرسپولیس با توصیه یحیی گل محمدی تمام کوشش خود را به کار گرفته کمال کامیابی نیا را برای بازی حساس پیش رو مقابل تراکتور آماده کند. کمال کامیابی نیا از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده و طبق اخبار دریافتی این مصدومیت، یک آسیب دیدگی کهنه محسوب می گردد که مجددا تشدید شده است.

برهمین اساس پزشکان پرسپولیس تمام کوشش خود را به کار گرفته اند کمال شرایط بازی مقابل تراکتور را پیدا کند. هرچند این احتمال وجود دارد او بازی حساس سوپرجام مقابل تراکتور را از دست بدهد. در حال حاضر وحید امیری هم یکی دیگر از مصدومان پرسپولیسی ها محسوب می گردد که شرایط حضورش مقابل تراکتور معین نیست.

با مصدومیت وحید امیری، سعید آقایی احتمالا در بازی با تراکتور فیکس بازی می نماید. رویارویی سعید آقایی با تیم های تراکتور و سپاهان به عنوان تیم هایی که او در آن ها سابقه بازی دارد، جذابیت های خاصی خواهد داشت. آقایی اگرچه در دو بازی رفت و برگشت مقابل سپاهان غایب بود اما در بازی رفت مقابل تراکتور بازی کرد و یک کارت زرد هم گرفت. حالا با توجه به مصدومیت وحید امیری، او باز هم این شانس را دارد تا به عنوان دفاع چپ تخصصی مقابل هم تیمی های سابقش به میدان برود.

لازم به ذکر است وحید امیری شب گذشته و در ملاقات با بحرین در پست های مختلف به میدان رفت و در نیمه دوم از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد تا زمین را ترک کند. اتفاقی که باعث شد دراگان اسکوچیچ اعلام کند وحید امیری تورنمنت را از دست داده است. حالا باید دید تا بازی سوپر جام که قرار است روز 30 خرداد بین پرسپولیس و سپاهان برگزار گردد، شرایط امیری چگونه خواهد بود و اصلا گل محمدی با توجه به این شرایط و خستگی بیش از حد امیری به او میدان می دهد یا از سعید آقایی به عنوان دفاع چپ مقابل تراکتور بهره خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1409

به "بعد از کمال؛ امیری، دومین بازیکن مصدوم پرسپولیس در اردوی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از کمال؛ امیری، دومین بازیکن مصدوم پرسپولیس در اردوی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید