بهره برداری از 400 هزار واحد مسکونی تاسال آینده

به گزارش مجله زیتوا، خبرنگاران: معاون فنی مهندسی شرکت عمران مادرتخصصی شهرهای جدید کشورگفت:400 هزار واحد مسکونی تا انتها سال آینده در 18 شهر جدید کشور به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از 400 هزار واحد مسکونی تاسال آینده

جهت دریافت خدمات حیاط سازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، میرمحمد قراوی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه شهر جدید عالی شهردر استان بوشهر یکی از طرح های مهم برای جوابگوی سرریز جمعیت شهر بوشهر است اظهار کرد: از دو هزار و 314واحد مسکونی در دست اجرا در شهر عالی شهر525واحد مسکونی آن با همه امکانات و خدمات مناسب زیر و روبنایی به بهره برداری رسیده است.

وی توضیح داد: طراحی های لازم در بخش های خدمات زیربنایی از جمله شبکه معابر، پارک ها و فضای سبز شرکت عمران عالی شهر پیش بینی شده و بخشی از آن سال جاری و بخش دیگر نیز سال آینده اجرا می گردد.

معاون فنی مهندسی شرکت عمران مادرتخصصی شهرهای جدید اعلام نمود: رفع کردن مسائل خدمات زیر و روبنایی شهرهای جدید کشور شامل پارک ها، فضای سبز، فضاهای ورزشی، فرهنگ سراها، معابر و مدارس دردست اجراست.

قراوی با اشاره به بهره برداری از 525 واحد مسکن مهر درعالی شهر اعلام کرد: هم اکنون شش فضای آموزشی در شهر جدید عالی شهر در دست اجراست که از این تعداد دو مدرسه تا انتها شهریور سال آینده به بهره برداری می رسد و چهار واحد دیگر نیز از طریق شرکت عمران عالی شهر احداث می شوند.

معاون فنی مهندسی شرکت عمران مادرتخصصی شهرهای جدید اضافه کرد: از سه مسجد در حال ساخت در فازهای دو، سه و چهار عالی شهر یک مسجد به بهره برداری رسیده و دو مسجد دیگر نیز بزودی به بهره برداری می رسد.

قراوی با بیان اینکه 400هزارواحد مسکونی درشهرهای جدید کشور درسال 93به بهره برداری می رسد توضیح داد: هم اکنون 400 هزار واحد مسکونی در 18شهر جدید کشور در دست اجراست که باید این واحدها تا سال 93 به بهره برداری برسد.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 581

به "بهره برداری از 400 هزار واحد مسکونی تاسال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 400 هزار واحد مسکونی تاسال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید