تشدید نظارت بر خانه های مسافر در ایام عید

به گزارش مجله زیتوا، مسئول واحد حقوقی میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا واحد های اقامتی تعطیل شده و با خانه های مسافر غیرمجاز به شدت برخورد می گردد.

تشدید نظارت بر خانه های مسافر در ایام عید

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه های قدیمی کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

منیژه جعفری مسئول واحد حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزددر گفت و گو با خبرنگار از ، با اشاره به گزارشات مردمی در رابطه با اسکان مسافر در خانه های مسافر که عمدتا نیز بدون مجوز هستند، گفت: نظارت با این خانه ها در ایام عید تشدید شده و با آن ها به شدت برخورد می گردد.

او اضافه نمود: بازید ها در قالب گشت های مشترک روزانه و شبانه با همکاری معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و اداره نظارت بر اماکن عمومی به طور مستمر انجام و با اشخاصی که برخلاف مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا عمل نمایند برخورد خواهد شد.

جعفری ادامه داد: در طول هفته گذشته بیش از 135 مورد بازدید انجام و اخطار لازم داده شده و 16 واحد نیز تعطیل شده است.

به منظور حفظ سلامت جامعه همشهریان در صورت مشاهده فعالیت خانه های مسافر غیرمجاز مراتب را به شماره 36202777 یا با مراجعه به سایت www.yazdcity.ir در قسمت ثبت شکایات اطلاع دهند تا اقدامات لازم نسبت به پلمب آن انجام گردد.

ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور سال جاری در قالب کمیته اماکن گردشگری و فضا های ورزشی ستاد ملی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا فعال بوده و در مراکز استان ها نیز ستاد های اجرایی خدمات سفر در سه حوزه مدیریت و مقابله با بیماری در مراکز گردشگری، رسیدگی به شکایات احتمالی و بازرسی نظارت بر اماکن دایر و فعال هستند.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 518

به "تشدید نظارت بر خانه های مسافر در ایام عید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت بر خانه های مسافر در ایام عید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید