حمایت قاطع ارتش ونزوئلا از مادورو درقبال اتهامات آمریکا

به گزارش مجله زیتوا، پس از آنکه وزارت دادگستری آمریکا رئیس جمهور ونزوئلا را به قاچاق مواد مخدر متهم و یک جایزه 15 میلیون دلاری برای بازداشت وی مشخص کرد، نیروهای مسلح ونزوئلا بار دیگر بر حمایت خود از رئیس جمهور کشورشان تاکید کردند.

حمایت قاطع ارتش ونزوئلا از مادورو درقبال اتهامات آمریکا

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری فرانسه، رمیگیو سبایوس، رئیس ستاد نیروهای مسلح ونزوئلا گفت: ارتش قاطعانه این اتهامات مبالغه آمیز و بی حد و حصر مطرح شده علیه نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا را رد می کند.

مادورو از سال 2013 میلادی که زمام امور ونزوئلا را به دست گرفته به شدت به حمایت نیروهای مسلح قدرتمند کشورش به ویژه در بحبوحه فروپاشی اقتصادی ونزوئلا تکیه کرده است.

سبایوس در بیانیه ای گفت: کیفرخواست صادر شده از سوی آمریکا علیه مادورو و دیگر مقامات ونزوئلایی با هدف منحرف کردن توجهات از کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که به عنوان مخرب ترین و غیرمنطقی ترین رئیس جمهور آمریکا در قعر تاریخ ثبت خواهد شد، صورت گرفته است.

مادورو روز پنجشنبه این اتهامات نادرست و جعلی را محکوم کرده و تاکید کرد که این اتهامات بخشی از یک توطئه سازمان یافته از سوی آمریکا و کلمبیا برای سرنگونی وی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 614

به "حمایت قاطع ارتش ونزوئلا از مادورو درقبال اتهامات آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت قاطع ارتش ونزوئلا از مادورو درقبال اتهامات آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید