خبرنگاران آتش سوزی انبار علوفه شهر کارچان اراک مهار شد

به گزارش مجله زیتوا، اراک - خبرنگاران - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: آتش سوزی انبار علوفه شهر کارچان از توابع شهرستان اراک پس از یک عملیات پنج ساعته مهار شد.

خبرنگاران آتش سوزی انبار علوفه شهر کارچان اراک مهار شد

مسعود آقازیارتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: شهروندان کارچانی ساعت 4:51 دقیقه بامداد امروز در تماس با سامانه 125 سازمان آتش نشانی، آتش سوزی بزرگی در انبار علوفه ای این شهر را گزارش کردند که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های شماره 2، 1 و 11 از کوی صنعتی، کوی شهید مصطفی خمینی و کوی الغدیر روانه محل حادثه شدند.

وی بیان نمود: در محل آتش سوزی، منازل مسکونی و انبار علوفه دیگری نیز وجود داشت که هر لحظه امکان سرایت آتش به آنها و بروز خسارت های مالی و جانی زیاد وجود داشت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: آتش نشانان با تجهیز خود به لوازم حفاظت فردی و دستگاه های تنفسی، به چند گروه تقسیم شدند که گروه اول با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی آتش نشانی مشغول مهار و خاموش سازی آتش شد و گروه های دیگر نیز از قسمت انبار مجاور و منازل اطراف وارد عمل شدند و اقدامات لازم در خصوص جلوگیری از سرایت آتش به آنها انجام شد.

آقازیارتی گفت: در ادامه مهار این آتش سوزی نیروهای آتش نشانی خیرآباد نیز حضور یافتند و با هماهنگی های اجرا شده با شهرداری اراک، 2 دستگاه لودر و چند کامیون به محل حادثه برای جابجایی علوفه ها اعزام شد.

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، افزود: این آتش سوزی خسارت های مالی زیادی به همراه داشت اما صدمات و تلفات انسانی نداشت.

کارچان که در بخش معصومیه شهرستان اراک واقع شده، در سال 1388 از روستا به شهر تبدیل شد و براساس آمار سال 95 حدود چهار هزار نفر جمعیت دارد و در 20 کیلومتری مرکز استان مرکزی، در راستا بزرگراه اراک - قم واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1041

به "خبرنگاران آتش سوزی انبار علوفه شهر کارچان اراک مهار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آتش سوزی انبار علوفه شهر کارچان اراک مهار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید