خبرنگاران افزایش 15 درصدی برخورد پلیس با تخلفات رانندگی در ایلام

به گزارش مجله زیتوا، ایلام- خبرنگاران- رییس پلیس راه ایلام از افزایش 15 درصدی برخورد با تخلفات رانندگی در این استان طی سه ماهه نخست امسال اطلاع داد.

خبرنگاران افزایش 15 درصدی برخورد پلیس با تخلفات رانندگی در ایلام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا همتی زاده روز دوشنبه از کاهش 19 درصدی تصادفات جاده ای در محورهای برون شهری استان و افزایش 15 درصدی برخورد با تخلفات رانندگی در سه ماهه اول سال 99 اطلاع داد.

وی اضافه نمود: این موفقیت حاصل همراهی و همکاری مردم فهیم، رسانه ها و دستگاه های امدادی و خدماتی بوده است.

رییس پلیس راه ایلام با اشاره به علل تصادفات امسال تاکید نمود: سرعت غیرمجاز و تجاوز به چپ وسایل نقلیه از علل اصلی تصادفات در محورهای برون شهری استان در امسال بوده است.

همتی زاده ادامه داد: پلیس راه استان در نظر دارد به منظور مهار تصادفات در فصل تابستان، نسبت به برخورد جدی و بدون اغماض با این تخلفات و توقیف وسایل نقلیه حادثه آفرین اقدام کند.

وی یادآور شد: پیگیری در مورد نصب سیستم های هوشمند کنترل تخلفات رانندگی، آشکارسازی و ایمن سازی نقاط پر تصادف، برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگی و آموزش و فرهنگ سازی رانندگان از برنامه های مهم پلیس راه استان در فصل تابستان به منظور پیشگیری از تصادفات است.

رییس پلیس راه ایلام اضافه نمود: از تمامی رانندگان و هم استانی های تقاضا می گردد به منظور پیشگیری از تصادفات جاده ای و برقراری نظم ترافیکی در مسیرهای برون شهری استان با ماموران پلیس راه و تیم های گشتی همکاری لازم را در طول امسال داشته باشند.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 804

به "خبرنگاران افزایش 15 درصدی برخورد پلیس با تخلفات رانندگی در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزایش 15 درصدی برخورد پلیس با تخلفات رانندگی در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید