خبرنگاران بایدن:آشفتگی داخلی و خارجی آمریکا را ترمیم می کنیم

به گزارش مجله زیتوا، نیویورک- خبرنگاران- نامزد احتمالی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد شدید از عملکرد دولت فعلی آمریکا گفت: ما آشفتگی داخلی و خارجی آمریکا را که ترامپ و پنس ایجاد نموده اند، ترمیم می کنیم.

خبرنگاران بایدن:آشفتگی داخلی و خارجی آمریکا را ترمیم می کنیم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

جو بایدن عصر چهارشنبه در نخستین حضور مطبوعاتی خود با کامالا هریس همتای انتخاباتی خود که روز گذشته انتخاب شد، اضافه نمود: شکی ندارم که بهترین فرد را برای همراهی خود به عنوان معاون اول رئیس جمهوری آمریکا برگزیده ام.

وی ادامه داد: کاملا فردی باهوش، سخت کوش، با تجربه و مبارز است که برای انجام وظیفه خود در روز نخست انتخابات، آماده است.

معاون اول دولت باراک اوبای سیاهپوست دلیل انتخاب سناتور هریس به عنوان همتای انتخاباتی خود را اینگونه شرح داد که معتقدیم می توانیم آمریکا را در یک کلمه ساده تعریف کنیم و آن ممکن ها است.

بایدن ادامه داد: اگر نگران شغل، انتشار سموم در هوایی که تنفس می کنید یا آبی که می نوشید، حقوق شهفرایندی یا حتی کرامت اساسی تحت حمله قرار گرفته، هستید؛ کامالا هریس پشتیبان شما بوده است و اکنون ما باید پشتیبان او باشیم.

وی همچنین به نوع سوال و برخورد هریس با مقامات دولت ترامپ در سنای آمریکا به ویژه در قبال برت کاونا قاضی دادگاه عالی، جف سشنز وزیر دادگستری سابق و ویلیام بار دادستان کل فعلی داشته است، اشاره نمود و گفت هیچ چیزی هریس را در انجام وظایفش متوقف نمی کند و او آماده است که این شغل(معاون اولی) را انجام دهد.

نامزد احتمالی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری اضافه نمود: دونالد ترامپ حملات خود را علیه هریس شروع نموده است و او را زننده نامید به این دلیل که آنچه او در قبال گزینه وی برای دادگاه عالی انجام داد.

بایدن ادامه داد: شگفت آور نیست. آیا کسی از اینکه ترامپ با یک زن قوی مشکل داشته باشد، شگفت زده می گردد؟ همه می دانید این اظهارات ترامپ ریشه در کجا دارد.

وی تاکید نمود: ما باید از هریس حمایت کنیم. همه ما می خواهیم پشتیبان او باشیم.

نامزد قطعی دموکرات ها در کنوانسیون ملی این حزب که از 27 مرداد به مدت سه روز برگزار می گردد معین خواهد شد اما با توجه به فرایند انتخابات فعلی، گزینه دیگری جز بایدن مطرح نیست.

به همین دلیل، این رقیب انتخاباتی ترامپ روز سه شنبه به طور رسمی اظهار داشت کامالا هریس 55 ساله که عضو مجلس سنای آمریکا از ایالت کالیفرنیا است را به عنوان همتای انتخاباتی خود برگزیده است.

در صورت پیروزی، همتای انتخاباتی معاون اول رئیس جمهوری و رئیس سنای آمریکا خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 887

به "خبرنگاران بایدن:آشفتگی داخلی و خارجی آمریکا را ترمیم می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بایدن:آشفتگی داخلی و خارجی آمریکا را ترمیم می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید