خبرنگاران فرایند خدمت رسانی به مسافران نوروزی در لرستان مطلوب است

به گزارش مجله زیتوا، خرم آباد - خبرنگاران - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: فرایند خدمت رسانی به مسافران نوروزی در پایانه های حمل مسافر استان مطلوب است و مردم با آرامش خاطر از ناوگان عمومی استفاده نمایند.

خبرنگاران فرایند خدمت رسانی به مسافران نوروزی در لرستان مطلوب است

به گزارش خبرنگاران میثم قدمی روز یکشنبه به رسانه ها گفت: از ابتدای طرح نوروزی، 13 تیم از کارشناسان حمل و نقل در قالب گشت های مستقل و تلفیقی با معاونت راهداری و پلیس به کنترل دروازه ای ناوگان کالا، مسافر و حمل مواد خطرناک، بازدید از پایانه های مسافربری و کالا، نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا، بازدید از مراکز معاینه فنی، نظارت بر نحوه ارائه خدمات این مراکز و عملکرد باسکول های مقابل پلیس راه مشغول هستند.

وی اضافه نمود: با توجه به اهمیت ایمنی تردد در ایام نوروز، کنترل مستمر، شناسایی و برخورد با متخلفان حمل و نقل عمومی با جدیت در حال انجام است و نسبت به معرفی متخلفان به کمیسیون های مربوطه رسیدگی به تخلفات رانندگان و شرکت های حمل و نقل اقدام می گردد.

قدمی گفت: تمام دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا در 10 پایانه مسافربری سطح استان با همکاری شهرداری ها، شرکت های مسافربری و نظارت کامل کارشناسان حمل و نقل در حال انجام است و مردم می توانند جهت جابجایی و تردد بین استانی با آرامش خاطر از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده نمایند.

وی اعلام کرد: کاربران حمل و نقل عمومی مسافر درصورت مشاهده هرگونه تخلف در این حوزه از جمله رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، بی توجهی راننده به قوانین، توقف نکردن هنگام نماز یا برخورد نامناسب راننده، مراتب را به وسیله سامانه شهراه (رسیدگی به شکایات وزارت راه و شهرسازی) و یا سامانه پیامکی 20001240 اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان را اطلاع دهند تا موضوع با قید فوریت رسیدگی گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1280

به "خبرنگاران فرایند خدمت رسانی به مسافران نوروزی در لرستان مطلوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرایند خدمت رسانی به مسافران نوروزی در لرستان مطلوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید