خبرنگاران عملکرد کشتی همدان در انتخابی تیم ملی امیدوارکننده بود

به گزارش مجله زیتوا، همدان- خبرنگاران- مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: عملکرد کشتی گیران همدانی در انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان امیدوارکننده بود اما به کوشش و حمایت بیشتر احتیاج دارند.

خبرنگاران عملکرد کشتی همدان در انتخابی تیم ملی امیدوارکننده بود

جلال لطیفی روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار خبرنگاران گفت: در انتخابی تیم ملی به خصوص نوجوانان شاهد بعضی اشتباه های فنی از سوی کشتی گیران همدانی بودیم و باعث شد تا نتوانند قابلیت های خود را به خوبی اثبات نمایند.

این مربی کشتی استان همدان اضافه نمود: در این رده از انتخابی تیم ملی به دلیل حضور در کمیته فنی نتوانستم شاگردانم را راهنمایی کنم و همین مساله باعث اشتباه های فنی و ناکام ماندن آن ها از رسیدن به مدال شد.

وی در تحلیل عملکرد کشتی گیران خود گفت: عباس زندیه باید به عنوان قهرمانی می رسید چرا که کمتر از حریفانش نبود اما اشتباه فردی و شتاب زدگی در اجرای فنون باعث شد تا به فینال نرسد و در نهایت سوم گردد.

لطیفی کم تجربه بودن سینا زندی دیگر کشتی گیر نوجوان همدانی را عامل شکست او در این مسابقات دانست و اضافه نمود: سینا زندی در حالیکه از حریف لرستانی خود پیش بود اما عجولانه کشتی گرفت و باعث باخت خود شد.

وی اضافه نمود: این کشتی گیر آینده درخشانی دارد و باید بیشتر تمرین نموده و نواقص خود را رفع کند اما علی غفاری و آرین رضایی نیز کم تجربه هستند و باید برای رسیدن به شرایط یک کشتی گیر قهرمان بیشتر تمرین داشته باشند.

این مربی و قهرمان سابق کشتی آسیا با اشاره به شرایط جوانان همدان در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: اغلب کشتی گیران همدانی به دلیل عدم خودباوری مقابل حریفان خود نتیجه را واگذار کردند.

لطیفی اضافه نمود: داریوش ولی زاده به دلیل همین نقطه ضعف برابر حریف مازندرانی مغلوب شد و البته این باخت تلنگری شد تا او در ادامه عملکرد بهتری داشته باشد و در نهایت عنوان دومی را به دست آورد.

وی اعلام کرد: محمد حسینی کشتی های خوب و نزدیکی گرفت و سال آینده هم در رده سنی جوانان کشتی می گیرد اما اگر به دنبال دوبنده تیم ملی است باید بیشتر کوشش کند و آمادگی و تجربه فعلی او کافی نیست.

مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشتی آزاد کشور هفته گذشته در تهران و رامسر برگزار گردید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1327

به "خبرنگاران عملکرد کشتی همدان در انتخابی تیم ملی امیدوارکننده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عملکرد کشتی همدان در انتخابی تیم ملی امیدوارکننده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید