خبرنگاران محور بایگ - تربت حیدریه بازگشایی شد

به گزارش مجله زیتوا، تربت حیدریه - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور فنی و عمرانی فرماندار تربت حیدریه گفت: محور بایگ - تربت حیدریه که عصر چهارشنبه بر اثر سیل بسته شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

خبرنگاران محور بایگ - تربت حیدریه بازگشایی شد

احسان کریمی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود:بارندگی شدید و جاری شدن سیل امروز موجب تخریب پل میرزابیگ، و بسته شدن جهت بایگ - تربت حیدریه از ساعت 16 تا 22 امشب شد که با تلاش تیم های امداد و نجات و مجموعه اعضای مدیریت بحران و شورای تامین شهرستان بازگشایی شد.

وی اظهار کرد:در حال حاضر جاده انحرافی موقت از بستر رودخانه برای تردد ایجاد شده اما بهسازی مجدد این محور حداقل یک ماه طول می کشد.

معاون هماهنگی امور فنی و عمرانی فرماندار تربت حیدریه بیان نمود:بارندگی امروز در مدت زمان کوتاهی از ساعت 13:30 تا 15 به وقوع پیوست که علاوه بر تخریب پل یاد شده، موجب آبگرفتی معابر و خیابان ها در برخی مناطقتربت حیدریه شد.

کریمی گفت:از روز جمعه 10 اردیبهشت ماه بارشهای رگباری در تربت حیدریه موجب وقوع سیل شد و تا امروز این بارندگی ها به شکل پراکنده ادامه داشته است که بر اثر آن 300 میلیارد ریال خسارت به بخشهای زراعی، دامی و راههای روستایی این شهرستان وارد شده است.

میزان بارش ثبت شده امروز در تربت حیدریه 28 میلی متر گزارش شده است.

مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوبغربی مشهد واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1374

به "خبرنگاران محور بایگ - تربت حیدریه بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محور بایگ - تربت حیدریه بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید