خبرنگاران مهلت ثبت اصلاحیه در سامانه مسکن فرهنگیان تمدید شد

به گزارش مجله زیتوا، تهران- خبرنگاران- مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش؛ از تمدید مهلت ثبت اصلاحیه برای فرهنگیان متقاضی تامین مسکن تا بیستم اسفندماه 1398 اطلاع داد.

خبرنگاران مهلت ثبت اصلاحیه در سامانه مسکن فرهنگیان تمدید شد

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد حریق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش روز چهارشنبه آموزش و پرورش، گودرز کریمی فر با اعلام این خبر اضافه نمود: از مجموع 309 هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته متقاضی تامین مسکن، تعداد 87 هزار و 746 فرهنگی در ثبت اطلاعات و خود اظهاری اولیه دچار خطای ثبت نام شده و استعلام اینگونه افراد، قابلیت پردازش، پیرایش و پالایش ندارد. به همین علت برای ثبت دقیق اطلاعات اینگونه افراد، مهلت ثبت اصلاحیه در این سامانه تا تاریخ 20 اسفند ماه تمدید شد.

وی گفت: این مهلت تحت هیچ شرایطی قابل تمدید نیست و فرهنگیان می توانند با ویرایش اطلاعات خود، دسترسی به سایر برنامه های تامین مسکن فرهنگیان، در تفاهم نامه فی مابین با وزارت راه و شهرسازی را تسریع و تسهیل نمایند.

اصلاحیه ثبت نام ذی نفعان، برای استعلام از سازمان های 4 گانه وزارت راه و شهر سازی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان ثبت احوال و همچنین بانک مسکن ارسال و نتیجه استعلامات مورد اشاره جهت اطلاع رسانی در سامانه maskan.medu.ir بارگذاری خواهد شد.

تأمین 170 هزار واحد مسکونی برابر تفاهم نامه فی مابین با وزارت راه و شهرسازی با اولویت جامعه هدف و به تدریج در مدت سه سال، برای فرهنگیان فاقد مسکن، عملیاتی و تحویل واجدین شرایط می گردد.

یادآور می گردد، تفاهم نامه ساخت 170 هزار واحد مسکونی ویژه فرهنگیان با وزارت راه و شهرسازی در هفت ماده تهیه، تدوین و تنظیم شده و به امضای دو وزیر رسیده است و مدت اجرای این تفاهم نامه 3 سال یعنی تا آبان 1401 است.

همچنین از شرایط شرکت در این طرح، متقاضیان و افراد تحت تکفل آن ها باید فاقد زمین یا واحد مسکونی باشند و از امکانات دولتی مانند زمین، واحد مسکونی، تسهیلات یارانه ای خرید و احداث مسکن استفاده نکرده باشند یا به عبارت دیگر فرم (ج) در استعلام از سامانه مربوطه راه و شهرسازی سبز باشد.

متقاضی باید متأهل یا سرپرست خانوار باشد و زنان خودسرپرست مشروط به داشتن 35 سال سن می توانند در زمره متقاضیان قرار گیرند. همچنین فرد متقاضی باید حداقل دارای پنج سال سکونت متوالی در شهر مورد تقاضا باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 492

به "خبرنگاران مهلت ثبت اصلاحیه در سامانه مسکن فرهنگیان تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهلت ثبت اصلاحیه در سامانه مسکن فرهنگیان تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید