خبرنگاران کمپین عید دیدنی مجازی در استان بوشهر راه اندازی گردد

به گزارش مجله زیتوا، بوشهر- خبرنگاران- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: سال جاری باید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، کمپینی برای عید دیدنی مجازی و چگونگی گذران عید در خانه ایجاد کنیم تا ویروس کرونا ریشه کن گردد.

خبرنگاران کمپین عید دیدنی مجازی در استان بوشهر راه اندازی گردد

مجید خورشیدی روز پنجشنبه در نشست با فعالان اجتماعی و سازمان های مردم نهاد با بیان اینکه سال جاری نباید بزرگترهای خود را ببینیم اضافه نمود: این بازدید سبب به خطر افتادن جان آنان می گردد به همین سبب بوشهری های مقیم در استان های دیگر به دیدین والدین خود به بوشهر سفر ننمایند چرا که این بیماری بیشتر افراد مسن را در بر می گیرد.

وی یادآورشد: باتوجه به تجربه و سابقه جمعیت هلال احمر گروه های داوطلب در سراسر استان با هماهنگی و راهنمایی این جمعیت باید سازماندهی شوند.

خورشیدی اضافه نمود: سازمان هلال احمر سابقه چند دهه ای در اقدامات داوطلبانه دارد و از فعالان اجتماعی و سمن ها می خواهیم با هماهنگی با جمعیت هلال احمر و دفتر اجتماعی استانداری فعالیت نمایند.

وی ادامه داد: بدون تردید کادر درمانی و پرستاران با به خطر انداختن جان خود در درمان افراد بیمار کوشش می نمایند که جای قدردانی دارد و همه باید به حوزه بهداشت و درمان یاری کنیم.

خورشیدی با تاکید بر لزوم ترویج پویش در خانه بمانیم اضافه نمود: در ایام نوروز نیز باید عید دیدنی ها به صورت مجازی باشد و حتی هدایا و عیدی های خود را هم به جای نقدی، به وسیله کارت به کارت انجام دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه نمود: بدون تردید با رعایت توصیه های بهداشتی این بیماری به مرور زمان مهار و مردم به زندگی عادی خود برمی گردند، ولی نباید از آسیب های روانی که به جا خواهد گذاشت غافل باشیم و نخبگان روان شناسی در کنار کادر درمان باید به سلامت روانی جامعه یاری نمایند تا در آینده این آسیب های روانی بر جای نمانند.

خورشیدی یادآورشد: باید روی کمپین در خانه بمانیم کار کنیم و هنرمندان و فعالان اجتماعی و همه افراد تاثیرگذار جامعه در این راستا یاری نمایند تا فرهنگ سازی صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه نمود: خروج های غیرضروری از منزل باید متوقف گردد چرا که بی توجهی به این مهم سبب می گردد با جان خود و عزیزانمان بازی کنیم .

در این نشست فعالان اجتماعی نیز به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و بر لزوم همکاری همه مردم و مسئولان برای مقابله با این ویروس تاکید کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 574

به "خبرنگاران کمپین عید دیدنی مجازی در استان بوشهر راه اندازی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کمپین عید دیدنی مجازی در استان بوشهر راه اندازی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید