خبرنگاران 90 بسته حمایتی با حضور رسول خادم بین خانواده های کم برخوردار نیشابور توزیع شد

به گزارش مجله زیتوا، مشهد- خبرنگاران- جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ملی در قالب موسسه خیریه علی ابن ابیطالب (ع) با همراهی رسول خادم 90 بسته حمایتی بین خانواده های کم برخوردار نیشابور توزیع کردند.

خبرنگاران 90 بسته حمایتی با حضور رسول خادم بین خانواده های کم برخوردار نیشابور توزیع شد

پهلوان رسول خادم، قهرمان المپیک و دنیا روز چهارشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: هدف از این حرکت ترویج و جلب مشارکت افراد جامعه به شعار در خانه بمانیم برای شکستن زنجیره انتقال کروناست تا خانواده هایی که از نظر معیشتی دچار مشکل هستند مدت زمان بیشتری بتوانند در خانه بمانند.

وی اضافه نمود: از 11 فروردین تا به امروز با همراهی ورزشکاران، قهرمانان ملی و چهره های هنری سه هزار و 500 بسته حمایتی بین خانواده های کم برخوردار با اولویت زنان سرپرست خانوار که از حقوق ثابت برخوردار نیستند در استان های مازندران، لرستان، همدان، گلستان، سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

رییس اداره بهزیستی نیشابور نیز گفت: از ابتدای سال جاری 700 سبد کالا از محل مشارکت های مردمی و خیرین تهیه و بین مددجویان زیرپوشش این اداره توزیع شده و این حرکت تا سرانجام ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

علی صدر اضافه نمود: از سوی بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز یک میلیارد و 600 میلیون ریال به صورت موردی به مددجویان زیرپوشش با اولویت خانواده هایی که تحت تاثیر کرونا قرار گرفته اند اختصاص یافته و به هر خانواده سه تا پنج میلیون ریال پرداخت شده است.

وی ادامه داد: تا به امروز 300 خانواده کم برخوردار صاحب فرزند دوقلو شناسایی شده تا یاری هزینه ای مانند خانواده های صاحب سه قلو دریافت نمایند.

مرکز شهرستان 450هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 684

به "خبرنگاران 90 بسته حمایتی با حضور رسول خادم بین خانواده های کم برخوردار نیشابور توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 90 بسته حمایتی با حضور رسول خادم بین خانواده های کم برخوردار نیشابور توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید