دانشگاه علمی کاربردی به 1713 نیروی حق التدریس احتیاج دارد ، اعلام فراخوان جذب مدرس

به گزارش مجله زیتوا، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به اعلام فراخوان جذب مدرس برای این دانشگاه گفت: در حال حاضر نیازمند هزار و 713 مدرس هستیم که در قالب نیروی حق التدریس فعالیت نمایند.

دانشگاه علمی کاربردی به 1713 نیروی حق التدریس احتیاج دارد ، اعلام فراخوان جذب مدرس

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع در مورد ضوابط و شرایط فراخوان مدرسان تدریس، گفت: خوشبختانه کار ساماندهی مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی به اتمام رسید به طوری که آذر ماه سرانجام ساماندهی دانشگاه بود اکنون همه مدرسان ما دارای مجوز هستند که مبتنی بر هیئت جذب فعالیت می نمایند از طرفی باید بگویم کسانی که قبلا مدرس ما بودند برای انجام مصاحبه دعوت خواهند شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اضافه نمود: کسانی که شرایط جذب را نتوانستند پشت سر بگذارند دیگر هیچ گونه همکاری با این دانشگاه ندارند، این در حالی است که اکنون مجموع مدرسان دارای مجوز دانشگاه نزدیک به 30 هزار مدرس است از طرفی باید بگویم کمترین مدرس دارای مجوز ما مربوط به استان خراسان شمالی با 62 مدرس بوده و بیشترین مدرس به استان تهران با هزارو 112 مدرس است.

وی ادامه داد: شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی سال جاری با رشد خوبی همراه بوده است به طوری که در مهر، آبان و آذر پذیرش دانشجو در دانشگاه نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

امید اضافه نمود: پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی سال جاری در مقطع کاردانی 52 هزارو 827 نفر بوده و در مقطع کارشناسی 46 هزارو 461 نفر ثبت نام نموده ایم که در مجموع 99 هزارو 288 دانشجو پذیرش شده اند که می توان گفت: 24 درصد نسبت به سال 97در پذیرش دانشجو رشد داشته ایم.

وی توضیح داد: امروز ما شاهد افزایش تعداد دانشجو و کاهش سن آن ها هستیم همچنین در زمینه اشتغال دانش آموختگان نیز باید بگویم 90 درصد دانشجویان ما دارای شغل در رشته تحصیلی خود هستند البته برای دانشجویان شاغل نیز دوره های کوتاه مدت و تک درس نیز در نظر گرفته ایم در واقع باید اشاره کنم اشتغال دانشجویان ما نسبت به سایر دانشگاه ها بیشتر است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اضافه نمود: در حال حاضر این دانشگاه احتیاجمند هزار و 713 مدرس است که در قالب نیروی حق التدریس فعالیت نمایند. از طرفی باید بگویم این دانشگاه به هیچ عنوان استخدام ندارد و تنها این نیرو ها بعد از ارزیابی مجوز تدریس می گیرند البته در این دوره از فراخوان شرط معدل 16 و حداقل سن 28 را در نظر گرفته ایم که در مجموع متقاضیان باید 20 امتیاز دریافت نمایند.

وی اضافه نمود: اگر متقاضیان این دوره از فراخوان کمتر از احتیاج ما باشند همه آن ها بعد از ارزیابی مجوز، تدریس می گیرند، اما اگر بیشتر از احتیاج ثبت نام نمایند توسط سامانه دانشگاه جامع علمی کاربردی پالایش خواهند شد به این معنی که یک کارگروه تخصصی به ارزیابی متقاضیان می پردازند این در حالی است که نتایج این دوره از فراخوان مدرسان ظرف 32 هفته اعلام می گردد به طوری که برای مهرماه سال آینده از مدرسان که مجوز تدریس گرفته اند دعوت به همکاری می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 427

به "دانشگاه علمی کاربردی به 1713 نیروی حق التدریس احتیاج دارد ، اعلام فراخوان جذب مدرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علمی کاربردی به 1713 نیروی حق التدریس احتیاج دارد ، اعلام فراخوان جذب مدرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید