عباسی: با دادن آپارتمان به بازیکنان میزان پرداختی هایمان را به 70 درصد می رسانیم

به گزارش مجله زیتوا، مالک و مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان گفت: به دلیل مشکل کمبود نقدینگی بخشی از مطالبات بازیکنان را با دادن آپارتمان و املاکی که در مشهد است می پردازیم.

عباسی: با دادن آپارتمان به بازیکنان میزان پرداختی هایمان را به 70 درصد می رسانیم

جهت دریافت خدمات انواع آلاچیق باغی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

محمدرضا عباسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد اینکه آیا فرهاد کاظمی بر سر تمرینات این تیم حضور پیدا می نماید، گفت: فرهاد کاظمی به دلیل اینکه بازیکنان تیم در بازی با استقلال خوزستان همه توانایی های خود را به معرض نمایش نگذاشتند و به جای کسب 3 امتیاز بدون امتیاز اهواز را ترک نموده بودند ناراحت بود و با آنها قهر نموده بود.

وی ادامه داد: با تماس هایی که من و بعضی از بازیکنان با کاظمی گرفتیم وی به مشهد آمده و در تمرین امروز تیم که ساعت 15 برگزار می گردد حضور پیدا می نماید. تمرین روز گذشته هم اختصاص به ریکاوری داشت و زیر نظر مربیان تیم برگزار گردید.

عباسی در مورد اینکه آیا کاظمی و بازیکنان قبول نموده اند که بخشی از مطالبات آنها را به دلیل کمبود نقدینگی با دادن ملک بپردازید، گفت: مسئله ای در این زمینه وجود ندارد و با صحبتی که با کاظمی و بازیکنان انجام دادیم قرار شد به دلیل مشکل کمبود نقدینگی در شرایط فعلی بخشی از مطالبات آنها را با دادن آپارتمان و املاکی که در مشهد است، بپردازیم و با دادن این املاک میانگین پرداختی به بازیکنان به 60 تا 70 درصد می رسد.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 592

به "عباسی: با دادن آپارتمان به بازیکنان میزان پرداختی هایمان را به 70 درصد می رسانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسی: با دادن آپارتمان به بازیکنان میزان پرداختی هایمان را به 70 درصد می رسانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید