مقاله: جاذبه های دیدنی سن دیگو در تور آمریکا

به گزارش مجله زیتوا، آیا می دانستید که پارک بالبوا سن دیگو یکی از بهترین پارک های جهان است؟ 15 موزه، تالارهای هنرهای نمایشی، باغ های گیاه شناسی، جاذبه های فرهنگی و تفریحی و باغ وحش سن دیگو از جمله ساختمان ها و تفریحات موحود در این پارک است.

مقاله: جاذبه های دیدنی سن دیگو در تور آمریکا

کالیفرنیا دارای صدها پارک ملی و ایالتی زیبا است. ذخیره گاه طبیعی ملی کاج های توری ایالت یکی از 16 پارک دارای شرایط ذخیره طبیعی است. بدین معنا که همه چیز، از مسیرهای آرامش بخش گرفته تا سواحل خارق العاده و باور نکردنی، در این ذخیره گاه دقیقا مشابه زمانی است که هنوز کل شهر سن دیگو ساخته نشده بود و همین امر این ذخیره گاه طبیعی را به یکی از گنجینه های واقعی سن دیگو تبدیل نموده است.

هنگام باز دی از این پارک تمامی قوانین وضع شده توسط سیستم پارک ایالتی کالیفرنیا را در نظر گرفته و رعایت کنید. هدف این ذخیره گاه این است که طبیعت را از هر گونه زباله و آسیب توسط گردشگر ها و گردشگران در امان نگه دارد.

به منظور سهولت در بازدید از باغ وحش و پارک سافاری سن دیگو و جلوگیری از اتلاف وقت می توانید بلیط ها را از قبل رزرو کنید.

شهر قدیمی و تاریخی سن دیگو به زادگاه کالیفرنیا معروف است. در سال 1968 اداره پارک ها و تفریحات اسالت کالیفرنیا از تاسیس شهر قدیمی اطلاع داد تا بدین ترتیب از تاریخ غنی منطقه حفاظت گردد. در این شهر تاریخی می توان اطلاعات جالبی درباره گذشته شهر سن دیگو به دست آورد و از مغازه ها و فروشگاه های قدیمی بازدید نموده یا در یک فستیوال و جشنواره شرکت کنید.

منبع مقاله: جاذبه های دیدنی سن دیگو در تور آمریکا

انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1158

به "مقاله: جاذبه های دیدنی سن دیگو در تور آمریکا" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: جاذبه های دیدنی سن دیگو در تور آمریکا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: جاذبه های دیدنی سن دیگو در تور آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید