ملاک های جدید تاثیرگذار بر افزایش قیمت مسکن

به گزارش مجله زیتوا، خبرنگاران: این روزها آنچه قیمت ملک را معین می نماید آپشن های تازه ای از قبیل فضای پیاده روی، روف گاردن و مهد کودک و ... است.

ملاک های جدید تاثیرگذار بر افزایش قیمت مسکن

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین: حالا این قراردادی نانوشته برای بازدید بعضی واحدهای لوکسی است که در جای جای تهران ساخته شده است، واحدهایی با قیمت هایی بالاتر از 50 میلیون تومان یا حتی صد میلیون تومان در هر متر مربع. آنالیز ها نشان می دهد آنچه که طی چند سال اخیر قیمت مسکن در مناطق شمالی تهران و یا بعضی از شهرستان ها را مشخص می نماید دیگر عرف آن منطقه نیست بلکه گروه سازندگان املاک هستند که برای یک منطقه قیمت گذاری می نمایند

گروه سازندگان املاک معروف تهران که تحت برندهایی ثبت شده هستند یکی از دستاویزهای صاحبان املاک برای بالا بردن مظنه مسکن در یک منطقه به حساب می آیند و صاحبان ملک در مناطق شمالی تهران با به مزایده گذاشتن املاک خود بهترین گروه سازندگان املاک را برای ساخت آن ملک و شکستن قیمت یک منطقه انتخاب می نمایند؛ به گفته کارشناسان بازار مسکن، تاثیر برندسازی یک ملک به قدری است که موجب افزایش قیمت 10 تا 30 میلیون تومانی در هر متر نسبت به املاک مشابه آن منطقه خواهد شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 825

به "ملاک های جدید تاثیرگذار بر افزایش قیمت مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاک های جدید تاثیرگذار بر افزایش قیمت مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید