هدف از تاسیس مراکز مثبت زندگی، بردن خدمات به درب خانه مردم است

به گزارش مجله زیتوا، خبرنگاران/کرمان مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه بیش از 136 مرکز مثبت زندگی در کرمان آماده افتتاح است، گفت: هدف از تاسیس مراکز مثبت زندگی بردن خدمات به درب خانه مردم است و این مراکز باعث تسریع، تسهیل و شفافیت ارائه خدمات بهزیستی به جامعه هدف می گردد.

هدف از تاسیس مراکز مثبت زندگی، بردن خدمات به درب خانه مردم است

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

عباس صادق زاده با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اضافه کرد: با توجه به وسعت و گستردگی استان کرمان بیش 136 مرکز مثبت زندگی در 21 شهرستان استان تاسیس و راه اندازی شده اند که طی روزهای آینده توسط ریاست محترم جمهوری و مسئولان کشوری و استانی افتتاح خواهند شد.

وی اضافه کرد: شاخصه مراکز مثبت زندگی ارائه خدمات در بستر الکترونیک است و همه خدماتی که ارائه خواهد شد به صورت محله محور و با توجه به محدوده مکانی شخص متقاضی خواهد بود.

صادق زاده توضیح داد: با فعالیت مراکز مثبت زندگی، حضور مددجویان و توانخواهان جهت پیگیری امور به ادارات بهزیستی حذف شده و با یکپارچگی در توزیع خدمات احتیاج مراجعه افراد به ادارات بهزیستی به حداقل کاهش خواهد یافت و همچنین فرایند الکترونیکی شدن پفراینده ها، باعث تسهیل در فرایند خدمت رسانی به مددجویان می گردد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان ایجاد عدالت در ارائه خدمات و همچنین آگاهی و شناخت اقشار مختلف جامعه نسبت به اهداف و برنامه های سازمان بهزیستی را از مزایای این طرح عنوان و بیان نمود: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد این است که بخش زیادی از افراد جامعه آشنایی کافی با خدمات بهزیستی ندارند، لذا با توجه به استانداردسازی ارائه خدمات در این مراکز قطعا رضایتمندی جامعه هدف سازمان بهزیستی افزایش پیدا می نماید.

وی با اشاره به اینکه مراکز مثبت زندگی براساس بند4 ماده 26 قانون در راستای بهتر زیستن آحاد جامعه تاسیس شده و بیش از 22 خدمت سطح یک بهزیستی در این مراکز ارائه می گردد، گفت: هرکدام از مراکز مثبت زندگی دارای حداقل 150 پفراینده و حداکثر 450 پفراینده بوده و دسترس پذیری آسان به خدمات بهزیستی جزو مهم ترین مزیت های این مراکز است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1190

به "هدف از تاسیس مراکز مثبت زندگی، بردن خدمات به درب خانه مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف از تاسیس مراکز مثبت زندگی، بردن خدمات به درب خانه مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید