همراهی بیش از 116 میلیارد تومان مشارکت مردم با مراکز نیکوکاری خراسان رضوی

به گزارش مجله زیتوا، رئیس اداره امور هماهنگی موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری کمیته امداد کمیته امداد خراسان رضوی گفت: مردم و نیکوکاران در 11 ماهه سال جاری،بیش از 116 میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری محلات یاری کردند.

همراهی بیش از 116 میلیارد تومان مشارکت مردم با مراکز نیکوکاری خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار از ، مجید غلامی رئیس اداره امور هماهنگی موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری کمیته امداد خراسان رضوی گفت: مردم و نیکوکاران در 11 ماهه سال جاری به صورت نقدی، اهدای کالا و ارائه خدمت 116 میلیارد و 231 میلیون تومان به مراکز نیکوکاری محلات یاری کردند.

او راه اندازی مراکز نیکوکاری بر پایه مسجدمحوری را از سال 92 در استان مطرح نمود و گفت: ارائه خدمات به وسیله این مراکز از پراکنده بودن کار جلوگیری و انسجام و هماهنگی برای برطرف احتیاج های محرومان را به دنبال دارد.

رئیس اداره امور هماهنگی موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری کمیته امداد کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به فعال بودن حدود 272 مرکز نیکوکاری در سطح استان گفت: با برنامه ریزی های اجرا شده شده از این تعداد 100 مرکز در مشهد فعال و مشغول ارائه خدمت به محرومان است.

غلامی از همکاری بیش از 10 هزار نیکوکار با مراکز نیکوکاری اطلاع داد و اضافه کرد: یاری نیکوکاران به صورت نقدی بیش از 9 میلیارد و 763 میلیون تومان واهدای کالا با ارزش 58 میلیارد و 250 میلیون تومان بوده که در اسرع وقت صرف امور محرومان و احتیاجمندان محله شده است همچنین با مشارکت خیران خدماتی با ارزش 49 میلیارد و 169 میلیون تومان به احتیاجمندان ارائه شد.

او توضیح داد: ارائه خدماتی از قبیل خدمات پزشکی، سبد کالا، امور معیشتی، مسکن، درمان، اشتغال، فرهنگی و جهیزیه از جمله خدمات مراکز نیکوکاری است که علاوه بر یاری های نقدی و کالا در این مراکز به محرومان ارائه می گردد.

/ ز.م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 578

به "همراهی بیش از 116 میلیارد تومان مشارکت مردم با مراکز نیکوکاری خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همراهی بیش از 116 میلیارد تومان مشارکت مردم با مراکز نیکوکاری خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید