کرونا؛ دانشجویان ایرانی مقیم چین امروز به تهران می آیند

به گزارش مجله زیتوا، مدیرکل بحران استان تهران با اعلام زمان بازگشت دانشجویان ایرانی از چین، از تعیین شدن مکان قرنطینه این دانشجویان اطلاع داد و گفت: به دلیل عدم کاهش ضریب اطمینان این مکان را اعلام نمی کنیم.

کرونا؛ دانشجویان ایرانی مقیم چین امروز به تهران می آیند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، منصور درجاتی، مدیرکل بحران استان تهران در گفت وگو با ایلنا درباره انتقال دانشجویان ایرانی و ایرانیان مقیم ووهان چین به کشور گفت: وزارت خارجه در حال آنالیز نحوه ورود این افراد است. باید آنالیز گردد که آیا این افراد به صورت متمرکز وارد کشور شوند یا خیر؟ همچنین در مورد معین هواپیما در حال آنالیز هستیم که چه پروازی را برای انتقال آنها در نظر بگیریم. احتمالا این افراد فردا وارد کشور خواهند شد.

مدیرکل بحران استان تهران اعلام کرد: مکانی برای این منظور تعیین شده است و نیروهای اورژانس کشور در حال تجهیز این مکان هستند و روال کارهایمان را به صورت معمول انجام می دهیم.

درجاتی اعلام کرد: به دلیل عدم کاهش ضریب اطمینان این مکان را اعلام نمی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر این بیماری در شهر تهران شایع گردد، آیا مدیریت بحران مکانی را برای انتقال و نگهداری بیماران در خارج از شهر در نظر گرفته است؟ گفت: ما تا این لحظه با وزارت بهداشت در مورد شیوع بیماری کرونا ویروس صحبتی نداشته ایم، و تا به امروز نیز خدا را شکر موردی گزارش نشده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 394

به "کرونا؛ دانشجویان ایرانی مقیم چین امروز به تهران می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا؛ دانشجویان ایرانی مقیم چین امروز به تهران می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید