کلنگ زنی ساخت 10 هزار خانه در کره شمالی با مواد منفجره

به گزارش مجله زیتوا، خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد، رهبر این کشور در دومین مراسم کلنگ زنی برای ساخت 10 هزار دستگاه واحد مسکونی در پیونگ یانگ شرکت کرد و این پروژه را آرزوی دیرینه این کشور خواند.

کلنگ زنی ساخت 10 هزار خانه در کره شمالی با مواد منفجره

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA گزارش داد، کره شمالی روز شنبه در دومین بخش از پروژه احداث مسکن، مراسم کلنگ زنی را در منطقه هواسونگ برگزار و کیم جونگ اون، رهبر این کشور در آن سخنرانی کرد.

کیم جونگ اون گفت: ساخت 10 هزار واحد مسکونی در منطقه هواسونگ که یکی از وظایف اصلی بخش ساخت و ساز در امسال میلادی محسوب می گردد، نه تنها دومین پروژه برای تحقق این هدف بلند مدت برای ساخت مسکن در شهر پیونگ یانگ و یکی از برنامه های دیرینه حزب حاکم است که اجرای آن از سال گذشته شروع شد بلکه نخستین مرحله برای تبدیل این منطقه به یک شهر مدرن تازه محسوب می گردد.

وی اضافه نمود: واحد های ساختمانی مستقر در منطقه هواسونگ با رهبری کمپین مقدس ساخت و ساز و تبدیل شدن به نمونه هایی برای سازندگان دیگر سایت های ساختمانی تمامی خرد، اشتیاق و روحیه بالای خود را وقف این کمپین نموده اند.

کره شمالی در هشتمین کنگره حزب حاکم کارگران در سال گذشته میلادی، هدف خود را برای ساخت 50 هزار دستگاه آپارتمان در پیونگ یانگ تا سال 2025 یا ساخت 10 هزار واحد مسکونی در هر سال بیان کرد.

مراسم کلنگ زنی برای مرحله نخست این پروژه برای ساخت 10 هزار واحد مسکونی در شرق پیونگ یانگ مارس سال گذشته برگزار گشت و کیم جونگ اون در آن مراسم نیز شرکت داشت و این مجتمع مسکونی ظاهرا اکنون در مرحله پایانی واقع شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1763

به "کلنگ زنی ساخت 10 هزار خانه در کره شمالی با مواد منفجره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگ زنی ساخت 10 هزار خانه در کره شمالی با مواد منفجره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید