کمیته های 10 گانه ستاد خدمات سفر در اردبیل فعال شد

به گزارش مجله زیتوا، معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: به منظور اقدامات و اجرای فعالیت های مورد نظر برای آمادگی تعطیلات نوروزی کمیته های 10گانه ستاد خدمات سفر در استان اردبیل فعال شد.

کمیته های 10 گانه ستاد خدمات سفر در اردبیل فعال شد

با تور عمان بهاری از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، قادر تقی زاده پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر استان اردبیل گفت: برنامه ها و دستورالعمل های ساماندهی و ارتقای خدمات سفر ویژه تعطیلات نوروزی سال 96 به فرمانداران و روسای ستاد خدمات سفر در سطح استان اردبیل ارسال شده و در زیرمجموعه این ستاد نیز و به منظور ارتقاء خدمات تعطیلات نوروزی کمیته های 10گانه ستاد خدمات سفرر در استان اردبیل فعال شد.

وی گفت: دستگاه های اجرایی مختلفی در قالب کمیته خدمات سفر استان برای هماهنگی اقدامات در تعطیلات نوروزی فعالیت خواهند داشت که از جمله دستگاه های اجرایی دخیل در این موضوع می توان به استانداری، فرمانداری ها، میراث فرهنگی، علوم پزشکی، حمل و نقل و راهداری جاده ای، صنعت، معدن و تجارت و هلال احمر اشاره نمود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل توضیح داد: همانند سال های گذشته ستاد مرکزی خدمات سفر در نگارخانه ختایی مجموعه بقعه شیخ صفی الدین اردبیل مستقر خواهد بود و انتظار داریم که نمایندگان دستگاههای اجرایی به صورت مداوم در این ستاد حضور داشته باشند تا در موقع به وجود آمدن مسئله ای هماهنگیهای مربوطه در سریع ترین زمان ممکن انجام گردد.

تقی زاده بیان نمود: مانور ستاد خدمات سفر استان اردبیل به منظور هماهنگی هر چه بیشتر بین اعضای ستاد از تاریخ 29 تا 27 اسفندماه در سطح استان اردبیل برگزار خواهد شد که برگزاری این مانور در راستای هماهنگی و نیز برنامه ریزی مناسب برای ارائه خدمات به مسافران حائز اهمیت است.

وی اضافه نمود: 21 نقشه کامل از استان اردبیل برای توزیع بین مسافران تامین و تهیه شده که در این نقشه ها تمامی مراکز مهم و مورد احتیاج برای مسافران پیش بینی شده و نیز فیلم جاذبه های گردشگری استان نیز به چند زبان آماده شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: براساس هماهنگی های صورت گرفته فیلم جاذبه های گردشگری استان اردبیل در فرودگاه، پایانه مرزی بیله سوار و شرکتهای حمل و نقل پخش می گردد تا در تمامی مکانهای حمل و نقل مسافران و گردشگران فیلم جاذبه های گردشگری استان برای مسافران پخش گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 506

به "کمیته های 10 گانه ستاد خدمات سفر در اردبیل فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته های 10 گانه ستاد خدمات سفر در اردبیل فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید