اجزای داخل شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس را در این ویدیو ببینید

به گزارش مجله زیتوا، شیائومی چند روز قبل از گوشی های سری ردمی نوت 11 رونمایی کرد. در این مطلب اما قصد داریم به کالبدشکافی مدل پرو پلاس بپردازیم و سفری داشته باشیم به درون این گوشی مجذوب کننده و نسبتا قدرتمند که می تواند به برترین میان رده سال هم تبدیل گردد.

اجزای داخل شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس را در این ویدیو ببینید

ردمی همان طور که می دانید همواره در فراوری گوشی های قدرتمند اما در عین حال مقرون به صرفه قیمت یکی از بهترین شرکت ها بوده است. البته ردمی به صورت مستقل فعالیت نمی کند و فعلا به عنوان زیرمجموعه شیائومی به فعالیت مشغول است اما آن قدر گوشی های این شرکت در بین کاربران محبوبیت پیدا نموده اند که اگر ردمی استقلال هم پیدا کند، قطعا می تواند به عنوان یکی از شرکت های بزرگ فناوری در بازار به رقابت با بزرگان فعال در این زمینه بپردازد.

یکی از بهترین گوشی هایی که شرکت چینی سال جاری معرفی نموده است، گوشی های سری ردمی نوت 11 است. البته این گوشی ها با در نظر گرفتن بازه قیمتی مد نظر، بهترین هستند چرا که ردمی آن ها را با تمرکز روی بخش میان رده و مالی راهی بازار کرد. بنابراین نباید انتظار گوشی های قدرتمندی را داشته باشیم هرچند هر سه مدل از این گوشی با توجه به هزینه ای که برای آن ها پرداخت می کنید، قدرت مناسبی دارند و می توانند شما را راضی نگه دارند.

ردمی این گوشی ها را در سه مدل استاندارد، پرو و پرو پلاس فراوری و روانه بازار کرد که البته بین مدل پرو و پرو پلاس تفاوت خاصی جز در میزان باتری و سرعت شارژر دیده نمی گردد. جالب اینجاست که در مدل پرو پلاس، ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر است اما ردمی برای آن شارژر قدرتمند 120 واتی را در نظر گرفت که سرعت فوق العاده بالایی در شارژ این گوشی دارد و می تواند ظرف مدت 15 دقیقه گوشی را کاملا شارژ کند. این در حالی است که برای مدل پرو، ظرفیت باتری به 5000 میلی آمپر ساعت می رسد اما یک شارژر معمولی 67 واتی درون جعبه این گوشی در دسترس واقع شده است که می تواند گوشی را در مدت 43 دقیقه به صورت کامل شارژ کند.

البته اینکه می گوییم معمولی فقط در مقایسه با شارژرهای خود شیائومی است چرا که سایر شرکت ها نظیر سامسونگ و اپل که در حال حاضر در رتبه نخست و دوم بهترین سازنده گوشی هوشمند قرار دارند، بهترین شارژرهای خود را به ترتیب با سرعت های 45 و 20 وات راهی بازار نموده اند که البته برای سامسونگ سرعت این شارژر مشابه همان شارژر 25 واتی شرکت است.

همان طور که گفته شد، قدرتمندترین گوشی از این سری ردمی نوت 11 پرو پلاس است که البته ردمی آن را به عنوان محصولی برای نمایش قدرت شارژر سریع این شرکت راهی بازار کرد. به نظر می رسد این گوشی با قیمت مناسبی که دارد هواداران زیادی پیدا کند و فروش خوبی هم داشته باشد. کاربران هم با خرید این گوشی و تجربه لذت بخش از شارژر قدرتمندی که دارد، ترغیب به خرید مدل های قدرتمندتر خواهند شد. بنابراین این سیاست شرکت بسیار هوشمندانه بود.

تمام مشخصات فنی این گوشی به صورت صد درصد تأیید شده است چرا که این گوشی ها اکنون در دسترس قرار دارند اما در این مطلب قصد داریم نگاهی داشته باشیم به ویدیوی کالبدشکافی ردمی نوت 11 پرو پلاس که به وسیله خود شیائومی منتشر شده است تا ببینیم این گوشی از درون به چه شکلی است.

شما می توانید در زیر، ویدیوی کالبدشکافی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس را دیدن کنید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1619

به "اجزای داخل شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس را در این ویدیو ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجزای داخل شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس را در این ویدیو ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید