از ظرفیت استان ها در اسکی استفاده می کنیم

به گزارش مجله زیتوا، به گزارش خبرنگاران، مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی صبح امروز چهارشنبه با حضور مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش در آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید و طی آن عباس نظریان با کسب 23 رای رئیس آینده این فدراسیون شد.

از ظرفیت استان ها در اسکی استفاده می کنیم

عباس نظریان رئیس منتخب فدراسیون اسکی پس از مجمع در جمع خبرنگاران گفت: یک بسته 10 برنامه ای برای اسکی تدوین شده است و فدراسیون ها می توانند بر اساس اهداف در این جهت حرکت نمایند. یکی از برنامه هایی که داریم فعال شدن کمیته مالی است تا در بخش قهرمانی و توسعه همگانی پیروز شویم.

وی اضافه نمود: منابع انسانی فدراسیون مهمترین رکن فدراسیون هستند و توجه به بخش خصوصی نیز در اولویت کار ماست. برنامه داریم تا بتوانیم در یک دوره کوتاه مدت با برنامه عملیاتی بتوانیم نظام استعدادیابی را به نحو شایسته ای پیش ببریم. با حضوری که در استان ها داشتم و ظرفیت هایشان را دیدم می توانیم هم در بخش ملی و هم بین المللی از ظرفیت استان ها استفاده کنیم.

نظریان در مورد ادعای مهندسی انتخابات توسط یکی از کاندیداها گفت: بالاخره ایشان نظر خودشان را گفتند و محترم است. من می توانم شرایط خودم را بگویم. بیش از 25 سال در فضای ورزش کار نموده ام و معلم ورزش بوده ام در نظام اجرایی هم کار نموده ام و دکترای مدیریت ورزشی دارم. به نظرم کارنامه ها نشان دهنده شرایط است و از همه کاندیداها می خواهم در محیط عملیاتی به ما یاری نمایند. اگر واقعاً ظرفیتی وجود دارد من برای توسعه فضای اسکی از آنها یاری می گیرم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1152

به "از ظرفیت استان ها در اسکی استفاده می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از ظرفیت استان ها در اسکی استفاده می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید