دست پُر نمایندگان کرمانشاه در لیگ دسته اول هندبال

به گزارش مجله زیتوا، خبرنگاران/کرمانشاه تیم های زاگرس اسلام آبادغرب و باشگاه 74 کرمانشاه با درخشش در مرحله گروهی رقابت های لیگ دسته اول هندبال کشور، به عنوان تیم های صدرنشین گروه های خود به جمع هشت تیم برتر مرحله بعدی راه پیدا کردند.

دست پُر نمایندگان کرمانشاه در لیگ دسته اول هندبال

رقابت های لیگ دسته اول هندبال کشور درحالی با حضور 20 تیم در قالب چهار گروه پنج تیمی از 22 آذر به شکل متمرکز برگزار گردید که تیم زاگرس اسلام آبادغرب در گروه الف با تیم های پرواز اصفهان، هیات میناب، هیات بانه و فراز بام خاییز دهدشت و تیم باشگاه 74 نیز در گروه ب با تیم های ثامن الحجج اراک، درنای مراغه، سنگ آهن بافق یزد و هیات خرم آباد هم گروه بود.

زاگرس اسلام آباد؛ باتجربه مقتدر

در رقابت های گروه الف که به میزبانی اصفهان برگزار گردید، تیم زاگرس اسلام آباد غرب در گام نخست برابر تیم پرواز اصفهان به تساوی دست یافت، اما در ادامه توانست با عملکردی درخشان با پیروزی از سد تیم های هیات میناب، هیات بانه و فراز بام خاییز دهدشت عبور کند تا به عنوان تیم صدرنشین به جمع هشت تیم برتر مرحله بعد رقابت ها صعود کند.

علیرضا بکماز سرمربی این تیم پس از خاتمه این رقابت ها در تشریح عملکرد تیمش در این مرحله در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: همانطور که حدس می زدیم بازی های گروه ما بسیار سخت و از حساسیت بالایی برخوردار بود.

وی اضافه نمود: تیم های حاضر در گروه ما تجربه لیگ برتر داشتند و این تجربه باعث شده بود تا کار برای صعود ما کمی با چالش همراه باشد، اما در نهایت توانستیم با یک تساوی و سه برد پی در پی به عنوان تیم صدرنشین صعود کنیم.

سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب ادامه داد: البته تیم ما در این مرحله اشکالات و نواقصی داشت که در استراحت بین دو مرحله با بازبینی و بررسی بازی ها آنها را برطرف خواهیم کرد.

وی بااشاره به بکارگیری یک استراتژی خاص برای بازی های تیمش، مطرح کرد: این استراتژی را دنبال خواهیم کرد تا برترین نمایش را در بالاترین سطح از خود نشان دهیم.

بکماز یادآور شد: بازیکنان فوق العاده ای در تیم داریم که با انگیزه، مستعد و با انرژی هستند و از سویی تلفیق تجربه و جوانی آنها این امتیاز را به تیم ما داده تا فرایند رو به رشدی داشته باشد و بتوانیم در دور بعد بیشتر خودمان را نشان دهیم.

این مربی هندبال با بیان اینکه برد روز خاتمهی رقابت ها برابر تیم قدرتمند فراز بام خاییز دهدشت روحیه بازیکنانش را بالا برده، گفت: بازی سختی برابر این تیم داشتیم، تیمی که بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی دارد. نیمه اول برابر این تیم عقب بودیم و در نیمه دوم با قراری که با بازیکنان گذاشتیم با روحیه بالایی به میدان رفتیم و پیروز شدیم.

وی اضافه نمود: امیدواریم با قهرمانی در این لیگ بتوانیم ویترین پرافتخار تیم زاگرس را تکمیل کنیم.

سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب در بخش خاتمهی سخنانش با بیان اینکه این افتخار را به مردم خونگرم اسلام آبادغرب و طرفداران پرشور تیمش تقدیم می نماید، مطرح کرد: مدیریت باشگاه و عوامل اجرایی تیم نیز تا به امروز کوشش زیادی داشته اند تا در شرایط رفاهی خوبی در رقابت ها حاضر شویم که جای قدردانی دارد.

تیم 74، جوان و شگفتی ساز

و اما تیم جوان و تازه نفس باشگاه 74 کرمانشاه نیز که برای اولین بار است در این رقابت ها حضور پیدا نموده، به عنوان یک تیم شگفتی ساز در گروه ب توانست با غلبه بر تیم های درنای مراغه، هیات خرم آباد و ثامن الحجج و تنها یک باخت برابر تیم سنگ آهن بافق یزد صدرنشین گروه خود گردد و به دور بعدی رقابت ها صعود کند تا کرمانشاه دو نماینده در جمع هشت تیم برتر مرحله بعدی رقابت ها داشته باشد.

مسعود مرادیان سرمربی این تیم نیز با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در این رقابت ها به خبرنگاران گفت: هرچند بازیکنان ما در روز آخر مسابقات از نظر بدنی تحلیل رفته بودند، اما با غیرت مثال زدنی توانستند به عنوان تیم صدر نشین به دور بعدی رقابت ها صعود نمایند.

وی با بالا دانستن سطح این رقابت ها، مطرح کرد: همه تیم ها با انگیزه آمده بودند و رقابت برای صعود به مرحله بعدی بسیار سخت بود.

سرمربی تیم باشگاه 74 کرمانشاه در ادامه به تشریح برنامه های پیش روی این باشگاه برای دور بعدی رقابت ها پرداخت و گفت: این رقابت ها را با بازیکنان جوان و بومی آغاز کردیم و با همین بازیکنان هم به خاتمه رساندیم.

وی تاکید نمود: باتوجه به اینکه در بعضی از پست ها بازیکن کم داریم، امیدواریم مسئولین حمایت نمایند تا بتوانیم تیم را تقویت کنیم.

مرادیان اظهار داشت: کوشش داریم تا زمان دور بعدی رقابت ها که هنوز زمان آن را تعیین ننموده اند، از نظر بدنی و بازیکن تیم را تقویت کنیم، چراکه در دور بعدی با رقبای قدرتمندتری روبرو خواهیم بود.

وی در خاتمه از میزبانی خوب هیات هندبال خرم آباد و عوامل اجرایی فدراسیون در برگزاری این رقابت ها قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1704

به "دست پُر نمایندگان کرمانشاه در لیگ دسته اول هندبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست پُر نمایندگان کرمانشاه در لیگ دسته اول هندبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید