رزرو هتل برای مقاصد خنک تابستانی، فلای تودی

به گزارش مجله زیتوا، برای فرار از گرمای تابستان و سپری کردن اوقاتی خوش در آب و هوای خنک و دلپذیر، سفر به مقاصد خنک کشور می تواند برترین راهکار باشد.

رزرو هتل برای مقاصد خنک تابستانی، فلای تودی

شاید بهتر باشد از همین الان فکر گرمای تابستان باشید و برای داشتن تفریحی هر چند کوتاه در منطقه ای که از گرما خبری نباشد، برنامه ریزی کنید. پیشنهاد فلای تودی به شما، رزرو هتل تبریز و شهرهایی است که مقاصد خوبی برای سفر تابستانی هستند. با خبرنگاران همراه باشید.

تبریز

تبریز کلان شهری در شمال غربی ایران، با آب و هوای خنک، جایی است که تماشاش در تمام فصول سال دلچسب است، به خصوص تابستان که هوای این منطقه خنک تر از سایر شهرهای ایران است. یک گشت و گذار در هوای مطبوع تبریز به پارک ائل گلی، خیابان های تاریخی و روستاهای زیبای تبریز مثل کندوان داشته باشید.

فرصت سفر به تبریز در تابستان را از دست ندهید. به خصوص گشت در کوه ها و طبیعت این شهر که از تمیزترین شهرهای ایران است و می تواند خاطره ای خوش برایتان به یادگار بگذارد.

سفر به تنگ بستان با فلای تودی

شیراز از شهرهایی است که در تابستان هوای معتدلی دارد و گردش در باغ های شیراز هم در فصلی از سال دلپذیر است. اما اگر در پی جایی خنک تر هستید، پیشنهاد ما این است که رزرو هتل شیراز را انجام دهید و برای گردش علاوه بر شهر شیراز، سری هم به تنگ بستان بزنید.

از جاده شیراز یاسوج، به بیضا می رسید و سپس از آنجا راهی کامفیروز می شوید. روستاهای محجن آباد و منگان، از خنک ترین منطقه ها ایران هستند. علاوه بر این، در تنگ بستان می توانید از جنگل های بلوط، شالیزارهای سرسبز و دریاچه سد درودزن هم تماشا کنید.

شهرکرد

شهرکرد مرتفع ترین شهر ایران است و به بام ایران معروفیت دارد. شهرکرد در بخش شمالی رشته کوه زاگرس در مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است و طبیعتی سرسبز و بکر دارد که می تواند سفر تابستانی شما را بسیار دلچسب کند. با توجه به ارتفاع شهر و سرمای زیاد این شهر در زمستان و پاییز، بهار و اوایل تابستان برترین زمان برای سفر به شهرکرد است. باید اضافه کنیم که کوهرنگ هم از منطقه ها خنک در چهارمحال و بختیاری است که به وسیله ماشین یا اتوبوس به راحتی می توانید از شهرکرد به آنجا بروید.

برای اقامت و رزرو هتل در شهرکرد هم نگران نباشید. این شهر هتل ها و اقامتگاه های بسیار خوبی دارد. نمونه آن هتل پارسیان است که اقامتی راحت و دلچسب برایتان فراهم می نماید.

ارومیه

ارومیه هم از شهرهای مرتفع و سردسیر است، شهری با دمای سالانه بین 8 تا 10 درجه سانتی گراد که می تواند مقصد خوبی برای سفر تابستانی شما باشد. هتل ساحل ارومیه و هتل دنیاگردی، نمونه های هتل های خوب این شهر هستند. رزرو هتل خود را به راحتی به وسیله فلای تودی انجام دهید.

تماشا زیبایی های سرعین همراه فلای تودی

از اولین انتخاب های بسیاری از خانواده های ایرانی برای سفر در تابستان، سرعین است. سرعین در شمال غربی ایران و در دامنه های کوه سبلان قرار گرفته که باعث شده هم آب و هوای خنک داشته باشد و هم از گردشگران خود با آب گرم سبلان پذیرایی کند.

این شهر علاوه بر آب گرم، جاذبه های تماشای بسیاری دارد. آبشارها، دره ها، کوه ها، امامزاده ها، آتشکده و بسیاری اماکن تاریخی به جذابیت سفر به سرعین افزوده اند. رزرو هتل در سرعین را می توانید سایت فلای تودی انجام دهید.

دهکده دنیا نما

منطقه دنیا نما در استان گرگان در ارتفاع سه هزار و هشتاد و شش متری از سطح دریا قرار گرفته است، از این رو آب و هوای خنکی دارد. مهم تر از آن، طبیعت فوق العاده این منطقه است که به دور از شلوغی های شهر، آرامش دلپذیری به مهمانان هدیه می دهد. 70 کیلومتر از گرگان فاصله می گیرید و از پارک جنگلی کردکوی، روستای درازنو، رادکان و حاجی آباد می گذرید و به منطقه زیبای دنیا نما می رسید.

برای اقامت خود نیز می توانید رزرو هتل در گرگان را به وسیله فلای تودی انجام دهید.

اقامت در خنک ترین شهرهای ایران با فلای تودی

حال که هوا رو به گرمی می رود و تعطیلات تابستانی دانش آموزان هم آغاز می گردد، بهتر است از الان به فکر یک سفر تابستانی به یادماندنی باشید تا اندکی از دغدغه ها و گرمای کلافه کننده فاصله بگیرید.

شهرهای بسیاری را می توانید به عنوان مقصد گردشگری برای سفرهای تابستانه خود انتخاب کنید. به سمت شمال کشور، گیلان و مازندران، ماسال، ماسوله و آلاشت تنها بعضی از مقاصد خوب شمالی کشور برای سفرهای تابستانه هستند. آذربایجان شرقی و غربی با شهرها و روستاهای زیبا و طبیعت بکر مانند ارس، چالدران، خلخال، جاهای تماشای و آب و هوای دلپذیری دارند. از سوی دیگر کردستان و کرمانشاه هم از مقاصد محبوب برای سفرهای تابستانی هستند.

در این مطلب کوشش کردیم شما را برای پیدا کردن مقصد مناسب برای سفر در تابستان هدایت کنیم. یادتان باشد برای انجام رزرو هتل خود در هر شهری که قصد سفر دارید، می توانید به وسیله فلای تودی به راحتی و با آنالیز تمامی شرایط و امکانات هتل، اقدام کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1808

به "رزرو هتل برای مقاصد خنک تابستانی، فلای تودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزرو هتل برای مقاصد خنک تابستانی، فلای تودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید