طاقچه از دسترس خارج شد

به گزارش مجله زیتوا، به گزارش خبرنگاران ، در پی اعلام رسمی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره ممانعت از فعالیت سکوی طاقچه به علت نداشتن مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سایت طاقچه از دسترس خارج شد.

طاقچه از دسترس خارج شد

به گزارش ایبنا؛ پیرو ماده 2 قانون نحوه مجازات اشخاص که در امور سمعی و بصری فعالیت غیر مجاز دارند، همه سکوهای ارائه دهنده محتواهای فرهنگی مکلف به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

با توجه به اینکه سکوی ارائه دهنده کتاب های دیجیتال طاقچه تا به امروز به دریافت مجوزهای قانونی از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگی این وزارتخانه اقدام نکرده است؛ وفق ماده 2 آیین نامه ساماندهی و توسعه رسانه ها و فعالیت های فرهنگی دیجیتال این سکوی ارائه دهنده کتاب های دیجیتال مکلف است نسبت به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام کند.

بعلاوه ماده 2 قانون نحوه مجازات اشخاصی که در امور سمعی و بصری فعالیت های غیرمجاز می کنند بر دریافت مجوزهای لازم فعالیت از بخش های مرتبط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ازسوی همه سکوهای ارائه دهنده محتوای فرهنگی تاکید دارد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 9 مرداد 1402 بروزرسانی: 9 مرداد 1402 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 2004

به "طاقچه از دسترس خارج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاقچه از دسترس خارج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید