فیلم و تصاویر ، بازگرداندن مسافران از محورهای مازندران

به گزارش مجله زیتوا، مسافران با وجود هشدارهای مسؤولان از راه های دور و نزدیک خود را به شمال رساندند که با حضور ماموران پلیس به مقصدهای خود بازگردانده می شوند.

فیلم و تصاویر ، بازگرداندن مسافران از محورهای مازندران

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، با شیوع ویروس کرونا به مسافران توصیه شده از سفر به مازندران پرهیز نموده و همچنین به مردم بومی نیز توصیه شده در خانه بمانند اما بعضی از تعطیلات استفاده نموده و این تعطیلات را به اشتباه برای سفر غنیمت شمردند.

در چنین شرایطی که مسؤولان مازندران با دلجویی از هموطنانی که قصد سفر به مازندران را داشتند، از آنها خواستند تا شرایط این استان را درک نمایند تا مازندران زیبا بتواند در زمان بهتری و با آرامش میزبان آنان باشد اما می بینیم که مسافران همچنان به فکر سفر به شمال هستند.

در این شرایط مسؤولان مازندران به مسافرانی که با وجود هشدارهای قبلی خود را به مبادی ورودی استان رساندند و منتظر وارد شدن به داخل استان هستند اعلام کردند تا سفرشان را لغو نموده و به محل زندگی شان بازگردند.

به گفته دبیر شورای اطلاع رسانی استان مازندران، بر اساس تصمیم گیری های ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا، جهت ورودی گیلان به رامسر در غربی ترین نقطه استان مازندران به روی مسافران بسته شد.

فرماندار رامسر از بسته شدن ورودی شهر رامسر اطلاع داد و گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی از ورود مسافران به شهرستان رامسر جلوگیری خواهد شد.

همچنین محور کندوان نیز از شب گذشته به دلیل ریزش بهمن مسدود شده بود و امکان بازگشایی آن باتوجه به احتمال ریزش مجدد بهمن به زمان دیگری موکول شد.

رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین شرایط محورهای مازندران اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای استان به صورت عادی و روان است.

علیرضا قدمی با اشاره به انسداد محور کندوان، توضیح داد: مسافرانی که از محورهای هراز و سوادکوه قصد ورود به استان را دارند بازگردانده می شوند و تنها بومیان اجازه تردد دارند.

وی یادآور شد: همچنین در مداخل ورودی استان نیز گیت های تب سنجی فعال بودند و درحال انجام تست از رانندگان هستند.

وی با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری، اعلام نمود: توصیه ما به رانندگان توجه به توصیه های پلیس و رعایت قوانین و مقررات هدایت و رانندگی است.

ویدئویی نیز در این زمینه در زیر ببینید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 557

به "فیلم و تصاویر ، بازگرداندن مسافران از محورهای مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم و تصاویر ، بازگرداندن مسافران از محورهای مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید