منظره ها کوهستانی ماورایی که متحیرتان می نماید!

به گزارش مجله زیتوا، یک عکاس با استعداد، منظره ها کوهستانی را به قدری ماورایی ثبت می نماید که باور کردن آن ها در سیاره زمین سخت است.

منظره ها کوهستانی ماورایی که متحیرتان می نماید!

به گزارش خبرنگاران، آیتک ستین می گوید که بعضی از مردم می پرسند که آیا منظره های که او ثبت نموده واقعی هستند، زیرا آن ها بسیار غیرزمینی به نظر می رسند.

این عکاس 41 ساله ترکیه ای که در تور های عکاسی خصوصی و کلاس های آنلاین نیز به عکاسان یاری می نماید، به دیلی میل گفت: گاهی اوقات ممکن است در خصوص جغرافیا تعصب داشته باشیم که قبلاً ندیده ایم. مثلاً برای عکسی که در کاپادوکیه [منطقه ای در ترکیه]گرفتم، شخصی ادعا کرد که این مکان واقعی نیست... من به این شخص شرح دادم که این یک مکان واقعی است و دیگران را برای عکس گرفتن به این مکان بردم.

آیتک در شرح اینکه چرا به صحنه های کوهستانی حماسی کشیده شده است، می گوید: چیزی که بیش از همه مرا در خصوص کوه ها تحت تأثیر قرار می دهد این است که آن ها قدرتمندترین موجودات طبیعت هستند. آن ها میلیون ها سال است که با تمام شکوه خود آنجا بوده اند و خواهند بود.

این عکاس که فالوور های قابل توجهی در اینستاگرام دارد شرح می دهد که میخواهد بینندگان را به یک صحنه کوهستانی بکشاند و با عکاسی خود به آن ها احساس کند که آنجا هستند. او خاطرنشان می نماید: برای انجام این کار، سعی می کنم از منظر های متفاوتی نسبت به صحنه هایی استفاده کنم که دیگران به تماشا آن ها عادت دارند.

ثبت این منظره ها دور افتاده خالی از چالش نیست. از آنجایی که اغلب وسایل حمل ونقلی به قله های خارج از شبکه وجود ندارد، ستین به طور منظم مجبور است مسافت های طولانی را با وسایل کمپینگ و تجهیزات دوربین خود که می تواند بیش از 70 پوند (31 کیلوگرم) وزن داشته باشد، پیاده روی کند. با این حال، کار سخت برای عکس های جادویی که او می تواند بگیرد، ارزشش را دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 خرداد 1402 بروزرسانی: 29 خرداد 1402 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1989

به "منظره ها کوهستانی ماورایی که متحیرتان می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منظره ها کوهستانی ماورایی که متحیرتان می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید