نمی خواستیم از جمع مدعیان عقب بمانیم

به گزارش مجله زیتوا، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش در برابر ذوب آهن اصفهان گفت: در برابر ذوب آهن بازی بسیار سختی داشتیم و کسب 3 امتیاز این دیدار بسیار سخت بود. دوست نداشتیم از کورس مدعیان قهرمانی فاصله بگیریم و بخاطر کسب این 3 امتیاز باارزش بسیار خوشحالم.

نمی خواستیم از جمع مدعیان عقب بمانیم

وی با بیان اینکه بازی چندان تماشایی نبود اضافه نمود: این دیدار از نظر جذابیت و کار ترکیبی چندان زیبا و تماشایی نبود اما همانطور که پیش بینی می کردیم، بازی فیزیکی و جانداری را شاهد بودیم و خوشبختانه در رویارویی های تن به تن از حریف کم نیاوردیم و خوشبختانه در یک مسابقه کم اشتباه با پیروزی به رختکن رفتیم.

سرمربی شهرخودرو پیرامون تیم ذوب آهن بیان داشت: ذوب آهن مهره های بسیار خوبی دارد و کادر فنی باکیفیتی راهنمایی این تیم را بر عهده دارد؛ حریف روی اوت های دستی، کرنرها و ضربات ایستگاهی خطرناک ظاهر می شد ولی ما نیز تا جایی که توانستیم موقعیت گلزنی به حریف ندادیم.

وی با تشکر از بازیکنان تیمش اضافه نمود: ضروری است از بازیکنان تیمم تشکر کنم که پس از یک شکست بد در برابر تیم نفت مسجد سلیمان، و حذف از رقابت های جام حذفی، با وجود شرایط روحی بدی که داشتند در این دیدار عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند.

گل محمدی برای ذوب آهن آرزوی پیروزیت کرد و ادامه داد: ما امروز پیروز شدیم با دوندگی بسیار 3 امتیاز سخت را از آن خود کنیم و به این خاطر از همه بازیکنانم تشکر می کنم و امیدوارم این روند ادامه دار باشد؛ همچنین در ادامه جهت برای ذوب آهن نیز آرزور پیروزیت دارم.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون سرنوش ذوب آهن با منصوریان توضیح داد: من سرمربی شهر خودرو هستم و درست نیست درباره تیم دیگری اظهار نظر کنم اما یک اصلی در فوتبال وجود دارد که طبق ثبات همیشه با نتیجه گیری همراه است؛ در مجموع امیدوارم باشگاه ذوب آهن درباره آینده این تیم تصمیم درستی بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 237

به "نمی خواستیم از جمع مدعیان عقب بمانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی خواستیم از جمع مدعیان عقب بمانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید