نیروهای تازه نفس ناوگان اتوبوس کشور!، عکس

به گزارش مجله زیتوا، اتوبوس کیا گرنبرد، Kia Granbird در ایران پیروز به دریافت مجوز شماره گذاری در کشورمان شد.

نیروهای تازه نفس ناوگان اتوبوس کشور!، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران و براساس گزارش گجت نیوز، یا توجه به اهمیت بسیار زیاد اتوبوس های بین شهری در ناوگان حمل و نقل کشورمان و نامطلوب بودن بخش اعظمی از این ناوگان، واردات اتوبوس های به روز با ایمنی بالا و از برندهای معتبر می تواند یک پیشرفت قابل توجه در این زمینه محسوب گردد. بدین ترتیب سروش موتور تصمیم گرفته تا در راستای نوسازی حمل و نقل بین شهری واردات گسترده اتوبوس کیا گرنبرد را شروع نماید. این محصول اولین اتوبوس وارداتی کیا موتورز برای بازار کشورمان است که به تازگی مجوز شماره گذاری را دریافت نموده است.

معرفی اتوبوس بین شهری کیا گرنبرد

این اتوبوس از لاین نو و پیشرفته خودروهای عمومی کیا محسوب می گردد که در سال 2021 به بازار عرضه شده است. از مهم ترین ویژگی های کیا Granbird می توان به صندلی های راحت و ارگونومیک، سیستم تهویه مطبوع قوی، سیستم صوتی و تصویری پیشرفته و فضای داخلی جادار و دکوراسیون شیک اشاره نمود. مجموع این ویژگی ها با دارا بودن استاندارد و استحکام مناسب باید همیشه از جان تعداد زیادی مسافر حمایت و محافظت نمایند.

اتوبوس کیا Granbird با طول 11650 میلی متر، عرض 6640 میلی متر و ارتفاع 6150 میلی متر فراوری شده است که در مقایسه با سایر اتوبوس های مسافربری داخل ایران مانند از ابعاد مشابهی برخوردار است.

مشخصات فنی و امکانات Kia Granbird

در بخش فنی این اتوبوس از پیشرانه 12.7 لیتری توربو دیزل با 434 اسب بخار قدرت و 2100 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. مجموع این توان به وسیله گیربکس 6 سرعته AT اتوماتیک ZF به چرخ ها منتقل می گردد.

از آپشن های این اتوبوس می توان به نمایشگر مالتی مدیا بر روی کنسول راننده، دوربین دنده عقب، سنسور نقطه کور، سنسور پارک جلو، کامپیوتر سفری، سیستم ورود بدون کلید به همراه استارت دکمه ای، سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای مسافران، صندلی های راحتی برای مسافران و نورپردازی کابین و سقف اشاره نمود

از دیگر ویژگی های کیا گرنبرد می توان به تغییر ارتفاع اتوماتیک اتوبوس هنگام ورود و خروج مسافرین اشاره نمود تا این فرآیند برای افراد راحت تر انجام گردد. هنگام ورود و خروج مسافرین به اتوبوس، ارتفاع آن 20 میلی میتر (2 سانتی متر) کم می گردد تا ارتفاع رکاب با زمین برای سوار و پیاده شدن مناسب تر گردد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 مرداد 1403 بروزرسانی: 5 مرداد 1403 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 2046

به "نیروهای تازه نفس ناوگان اتوبوس کشور!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروهای تازه نفس ناوگان اتوبوس کشور!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید