واکنش دوجانبه باشگاه پرسپولیس به شکایت میلیاردی برانکو

به گزارش مجله زیتوا، به گزارش خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ همراه با دستیارانش در پرسپولیس نسبت به عدم پرداخت طلب 960 هزاریورویی خود از سوی مدیران این باشگاه به فیفا شکایت کرد تا بتواند دستمزد خود را از این طریق بگیرد. ادعای برانکو در 44 صفحه از سوی کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال به باشگاه پرسپولیس رسیده است تا آنها بتوانند پس از آنالیز ابعاد مختلف این شکایت، لایحه دفاعی خود را تا 21 دسامبر امسال میلادی (30 آذرماه 98) ارسال کند.

واکنش دوجانبه باشگاه پرسپولیس به شکایت میلیاردی برانکو

پرونده برانکو را با دو راه حل موازی پیش می بریم

مهدی خواجه وند در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره این پرونده گفت: آقای برانکو ایوانکوویچ نسبت به مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس ادعایی را بیان کرد که فیفا خواستار دریافت نکات مربوط به این پرونده از سوی باشکاه پرسپولیس شده است. پرونده در حال طی مراحل قانونی خود است اما راه حل دیگری را نیز با تاکید مدیرعامل باشگاه در نظر داریم که بطور موازی پیش می گیریم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اضافه نمود: اینکه آقای برانکو خواستار دریافت مطالبات خود نزدیک به یک میلیون یورو بعلاوه پرداخت مالیاتش شده مورد آنالیز است. به هر حال بخشی از آن را قبول داریم و درباره بعضی نکات مربوط به این مبلغ، مباحثی وجود دارد که آن ها را به دقت آنالیز می کنیم. از طرفی آقای انصاریفرد به صراحت خواستار توافق با آقای برانکو خارج از چارچوب انضباطی فیفا هستند.

انصاریفرد اصرار به توافق دارد

وی درباره اینکه آیا اقدامی برای توافق با برانکو انجام شده است توضیح داد: اجازه دهید تا زمانی که نتیجه ای رقم نخورده است صحبتی نکنیم. به هر حال باشگاه پرسپولیس همیشه قدردان زحمات کسانی است که در این باشگاه کوشش نموده اند. صرفنظر از هر موضوع حقوقی، علاقه باشگاه به توافق با برانکو و دستیاران اوست.

خواجه وند در پاسخ به این سوال که آیا زمان جدیدی برای جلسه با برانکو در نظر گرفته شده است توضیح داد: هنوز نه ولی در دستور کار باشگاه است.

نیمکت تیم ملی برای برانکو؟

معاون حقوقی پرسپولیس درباره احتمال حضور برانکو روی نیمکت تیم ملی ایران در صورت پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه پرسپولیس تاکید نمود: من در جریان این موضوع نیستم و نمی دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد.

خواجه وند درباره پرونده های قدیمی پرسپولیس در کمیته انضباطی فیفا گفت: هدفمان این است اگر قرار باشد بازیکنی از پرسپولیس برود قطعا توافق داشته باشیم. مثل اتفاقی که برای جونیور افتاد. هیچ مسئله ای بابت مسائل حقوقی قراردادش باقی نمانده است و او بدون کوچکترین مسئله ای از تیم جدا شد.

وی اضافه نمود: پاسخ ادعای بودیمیر را هم داده ایم و امیدواریم بتوانیم نتیجه مثبت بگیریم.

معاون حقوقی سرخ ها درباره موضوع شکایت نیلسون دروازه بان برزیلی پیشین این تیم گفت: در حال پیگیری نهایی این پرونده هستیم. درباره فرناندو گابریل هم باید بگویم که توافق لازم وجود دارد و روی این محور کار را پیش می بریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 331

به "واکنش دوجانبه باشگاه پرسپولیس به شکایت میلیاردی برانکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش دوجانبه باشگاه پرسپولیس به شکایت میلیاردی برانکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید