ویسی: تیم ما به خودباوری رسیده است، امیدوارم در مسابقات جهانی عملکرد مناسبی داشته باشیم

به گزارش مجله زیتوا، ملی پوش دختر هندبال کشورمان معتقد است که این تیم به خودباوری رسیده و در مسابقات جهانی اسلوونی عملکرد مناسبی خواهد داشت.

ویسی: تیم ما به خودباوری رسیده است، امیدوارم در مسابقات جهانی عملکرد مناسبی داشته باشیم

هدیه ویسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، گفت: مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا از تاریخ 16 تا 23 اسفندماه در آلماتی قزاقستان برگزار گردید. بازی های ما با تیم های قزاقستان، ازبکستان، هند و تایلند بود. ما زمان کمی را در اردوها گذراندیم اما با برنامه ریزی ها و استراتژی هایی که کادر فنی و مربیان اجرا کردند توانستیم به هماهنگی لازم برسیم و عملکرد خوبی را در این مسابقات نشان بدهیم.

وی اضافه نمود: خوشحالم که توانستم به تیمم یاری کنم و به هدف مان برسیم و توانستم عنوان برترین بازیکن پست پخش در مسابقات را به دست بیاورم. انشاءالله اتفاقات خوب همچنان در هندبال ادامه داشته باشد و از تمام کسانی که ما را حمایت کردند تشکر می کنم.

ویسی با بیان اینکه خوشبختانه در هندبال بانوان ما اولین تیمی هستیم که توانستیم مدال آسیایی را کسب کنیم، توضیح داد: ما به این باور رسیده ایم که ما می توانیم و این موضوع در فکر ما شکل گرفته است. ما توانستیم مقام دوم مسابقات را به دست بیاوریم و جواز حضور در مسابقات جهانی را که در شهریورماه در کشور اسلوونی برگزار می گردد به دست بیاوریم. انشاءالله بتوانیم عملکرد خوبی هم آنجا داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1764

به "ویسی: تیم ما به خودباوری رسیده است، امیدوارم در مسابقات جهانی عملکرد مناسبی داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی: تیم ما به خودباوری رسیده است، امیدوارم در مسابقات جهانی عملکرد مناسبی داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید