پی پل در آستانه فروش مستقیم بیت کوین

به گزارش مجله زیتوا، یکی از بزرگترین شرکت های پرداخت الکترونیکی دنیا، پی پل ظاهرا در حال برنامه ریزی برای فروش مستقیم بیت کوین و سایر رمزارزها به بیش از 300 میلیون کاربر خود توسط شرکت زیرمجموعه پرداخت موبایل Venmo است.

پی پل در آستانه فروش مستقیم بیت کوین

سه منبع آشنا با این شرکت چنین اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار داده اند. یکی از این منابع اعلام نموده:

این شرکت بدنبال ایجاد یک قابلیت شبیه به کیف پول درون برنامه خود است تا کاربران بتوانند رمزارز خود در آن ذخیره و نگهداری نمایند. پی پل همچنین در حال همکاری با چندین صرافی برای تامین نقدینگی است.

منابع دیگر خبر از این داده اند که سرویس پی پل سه ماه آینده یا حتی زودتر راه اندازی خواهد شد. در حال حاضر این شرکت و همچنین Venmo درباره این اخبار اظهارنظری ننموده اند. در صورتی که این گفته ها صحت داشته باشد، انقلابی در دنیای ارز دیجیتال صورت می گیرد.

در انتها سال گذشته میلادی پی پل 305 میلیون کاربر فعال داشت که بسیار بیشتر از صرافی های ارز دیجیتال است. بزرگترین صرافی رمزارز در ایالات متحده آمریکا، Coinbase تنها 11.7 میلیون کاربر دارد و تعداد کاربران یکی از بزرگترین صرافی ها در سطح جهانی، بایننس تنها به 15 میلیون می رسد.

این اقدام پی پل از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند درآمد زیادی را روانه حساب بانکی سهامداران کند. رقیب اصلی فین تک این شرکت، Square سال 2018 وارد این بخش از بازار شد و امکان نقل و انتقال بیت کوین را به اپلیکیشن Cash افزود. این قابلیت در فصل اول امسال درآمدی 306 میلیون دلاری برای آن در پی داشت.

پی پل هم اکنون با صرافی ارز دیجیتال Coinbase همکاری دارد و کاربران در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی می توانند میان این دو پلتفرم پول برداشت و واریز نمایند. این شرکت برای مدت زمان کوتاهی یکی از اعضای انجمن رمز ارز لیبرا فیسبوک نیز بود.

Venmo سال 2013 به پی پل اضافه شد و تعداد کاربران آن تا انتها سال 2019 به 52 میلیون رسید. کسب درآمد از این زیرمجموعه اولویت کمپانی مادر در امسال میلادی محسوب می گردد.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 810

به "پی پل در آستانه فروش مستقیم بیت کوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پی پل در آستانه فروش مستقیم بیت کوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید