آبی و قرمز برای ما متحد شده اند ، منتظر برترین بازی ما باشید

به گزارش مجله زیتوا، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می گوید بازیکنان این تیم در حال جبران اشتباهات نیم فصل اول برای صعود به لیگ برتر هستند.

آبی و قرمز برای ما متحد شده اند ، منتظر برترین بازی ما باشید

به گزارش خبرنگاران استقلال خوزستان با پیروزی دلچسب دو بر صفر مقابل ون پارس در رده دوم ایستاد تا نسبت به سایر رقبا به صعود نزدیک تر باشد. سیروس پورموسوی در این مورد به خبرنگار ما گفت: من فکر می کنم قبل از اینکه وارد بحث فنی شویم جا دارد از باشگاه فولاد و کانون هوادرانشان تشکر کنم که یک بیانیه داده بودند و هوادرانشان را دعوت نموده بودند برای حمایت از ما به استادیوم بیایند. اتحاد خیلی خوبی بین هوادران قرمز و آبی به وجود آمد که بسیار دلچسب بود و در مقابل چشمان آن ها توانستیم برد ارزشمندی به دست بیاوریم. چون تیم ون پارس جز تیم های خوب لیگ است و بجز هفته گذشته باخت آنچنانی نداده بود. آمده بود که با حداقل امتیاز خارج گردد و ما هم توانستیم یک فوتبال تهاجمی بازی کنیم و سه امتیاز خانگی را به دست بیاوریم.

او در خصوص گلزنی مدافع تیم در جریان این پیروزی گفت: طبیعتا ما در طول هفته روی ضربات ایستگاهی کار می کنیم. در نیم فصل دوم دروازه ها کوچک می شوند و بیشتر ضربات ایستگاهی هستند که می تواند نقش مشخص نماینده ای داشته باشند. مدافعین در روز هایی که گل نمی زنند در برد ما نقش دارند همان طور که مهاجمین در گل نخوردن و کم شدن فشار نقش دارند

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص فشردگی در بالای جدول و در مسیر صعود گفت: فکر می کنم یکی از هیجانات لیگ یک این است که تا روز آخر معلوم نیست چه کسی صعود می نماید. البته به استثنای شمس آذر که من در نیم فصل گفتم این تیم خودش را جدا نموده است. چهار پنج تیم هستند و یک سهمیه. ما از خودمان این توقع را داشیم که تیمی را جمع و جور کنیم که ندای صعود داشته باشد. بچه ها دارند کوشش می نمایند. هرچند در نیم فصل اول بدشانسی آوردیم. بخاطر اشتباهات سهوی داوری نتوانستیم ببریم، اما خدا را شکر بچه ها دارند کوشش می نمایند که جبران گردد.

پورموسوی در خصوص ملاقات حساس هفته آینده با شمس آذر قزوین اضافه کرد: شمس آذر تیمی است که علاوه بر اینکه شاکله فصل گذشته را حفظ کرد به خوبی تقویت شده است. مربی آنها جوان و خوب است. مطمئنا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. فکر می کنم یکی از برترین بازی های لیگ یک در هفته آینده بین ما و شمس آذر است. دو تیمی که هجومی بازی می نمایند و فوتبالی است که هوادران می پسندند. تقابل بین تیم اول و دوم جدول هیجان انگیز است.

پورموسوی در سرانجام از طرفداران فولاد خوزستان به یاری تیمش بیایند: هفته بعد ما به این اتحاد احتیاج داریم. انتطار داریم هوادران فولاد و سایر تیم ها به یاری ما بیایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 فروردین 1402 بروزرسانی: 10 فروردین 1402 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1955

به "آبی و قرمز برای ما متحد شده اند ، منتظر برترین بازی ما باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبی و قرمز برای ما متحد شده اند ، منتظر برترین بازی ما باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید