شروع ثبت نام مجدد مسکن ملی از 17خرداد

به گزارش مجله زیتوا، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از شروع ثبت نام مجدد مسکن ملی از هفدهم خرداد ماه امسال اطلاع داد.

شروع ثبت نام مجدد مسکن ملی از 17خرداد

به گزارش خبرنگاران، معاون مسکن و ساختمان گفت: تسهیلات مسکن ملی از 100 به 150 میلیون تومان افزایش یافته است ضمن آنکه ثبت نام مجدد طرح اقدام ملی مسکن از 17 خرداد سال جاری در 230 شهر شروع خواهد شد.

محمود محمودزاده اضافه نمود: زمین احداث مسکن ملی در 230 هزار شهر تامین شده و از هفته آینده مرحله مجدد ثبت نام در شهر هایی که زمین برای آن ها تامین شده شروع خواهد شد.

وی افزود: با مصوبه دولت تسهیلات اختصاص یافته به مسکن ملی از 100 به 150 میلیون تومان افزایش یافته است و فراوری مستمر مسکن در دستور کار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی احداث 530 هزار واحد مسکن ملی در کشور شروع شده است از افتتاح مرحله دوم مسکن ملی تا خاتمه خرداد اطلاع داد.

مرحله نخست افتتاح های طرح اقدام ملی مسکن آبان ماه سال گذشته صورت گرفته بود.

پیشتر معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از بهره برداری افزون بر 35 هزار واحد مسکن مهر و طرح اقدام ملی در آینده نزدیک اطلاع داد و گفت: در حال حاضر زمین مورد احتیاج برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در 230 شهر کشور تامین شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1405

به "شروع ثبت نام مجدد مسکن ملی از 17خرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام مجدد مسکن ملی از 17خرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید