ارسال بیش از 2میلیون مرسوله پستی در آذربایجان غربی

به گزارش مجله زیتوا، مدیرکل پست آذربایجان غربی از ارسال 2میلیون و 763 هزار مرسوله پستی طی سالجاری در استان اطلاع داد.

ارسال بیش از 2میلیون مرسوله پستی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگاران مجید فرخی مقدم امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اضافه نمود: طی 6ماهه نخست سال 2 میلیون و 763هزار مرسوله در استان توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به فعالیت 784 واحد پستی در استان گفت: 228 دفتر ICTشهری ،457 دفتر ICT روستایی ،63نمایندگی و 36واحد دولتی در استان ارائه خدمات می نماید.

فرخی با بیان اینکه 75 دفتر ICTشهری در ارومیه فعال است توضیح داد: قبول، آماده سازی، رهسپاری و توزیع مرسولات به شکل مکانیزه انجام و برگ کاغذی استفاده نمی گردد.

مدیرکل پست آذربایجان غربی با اشاره به انجام امور نیابتی اداره پست با سازمانهای مختلف از جمله ثبت احوال،ثبت اسناد در راستای افزایش خدمات دهی به شهروندان از صدور 37 هزار و 206 کارت ملی در استان طی 6ماهه نخست امسال خبرداد و گفت: طی امسال 48 هزار کارت سوخت نیز برای توزیع وارد استان شده است.

فرخی همچنین بااشاره به روند روبه افزایش خرید اینترنتی اظهار کرد: طی 6ماهه نخست سال 6هزار خرید اینترنتی در استان انجام می گردد که در این راستا شاهد رشد 14 درصدی هستیم.

وی با اشاره به تکمیل بانک اطلاعاتی کد پستی ده رقمی و جی نف(فایل نشانی ملی مکان مرجع شده) گفت: بانک اطلاعات مکان یابی شهروندان در ارومیه و خوی انجام و در مرحله عملیاتی قرار گرفته است و در ما بقیه شهرستان در مرحله جمع اوری داده ها است که بزودی تکمیل می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 192

به "ارسال بیش از 2میلیون مرسوله پستی در آذربایجان غربی" امتیاز دهید

1 کاربر به "ارسال بیش از 2میلیون مرسوله پستی در آذربایجان غربی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال بیش از 2میلیون مرسوله پستی در آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید