الهویی: ملاقات فردا برای هر دو تیم سخت است، سپاهان می تواند رقیب بسیار خوبی باشد

به گزارش مجله زیتوا، گروه استان ها- مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: فردا بازی بسیار دشواری برابر سپاهان در پیش داریم اما این دشواری تنها برای ما نیست و این ملاقات برای سپاهان نیز سخت خواهد بود.

الهویی: ملاقات فردا برای هر دو تیم سخت است، سپاهان می تواند رقیب بسیار خوبی باشد

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، سعید الهویی عصر یکشنبه در نشست خبری پیش از ملاقات فردای تیمش برابر سپاهان اصفهان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: فردا بازی بسیار دشواری برابر سپاهان در پیش داریم اما این دشواری تنها برای ما نیست و این ملاقات برای سپاهان نیز سخت خواهد بود.

وی اضافه نمود: سپاهان سازمان مدیریتی خوب، کادر فنی باکیفیت و بازیکنان خوبی دارد و می تواند فردا رقیب بسیار خوبی برای ما باشد.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان ادامه داد: اما آن چیزی که فراتر از کیفیت و نام سپاهان برای ما مهم است این نکته است که کوشش کنیم اشتباهات خود در جریان بازی را نسبت به بازی های قبلی کاهش دهیم.

الهویی اعلام کرد: مهم ترین و عظیم ترین درسی که از ملاقات هفته گذشته برابر پرسپولیس گرفتیم که در واقع عظیم ترین درس ما از نیم فصل نخست محسوب می گردد، این بود که خوب بودن در جریان بازی برای 45 دقیقه کافی نیست و در کنار داشتن کیفیت خوب، باید اشتباهات فردی خود را به خصوص از لحظه انتقال از حمله به دفاع به حداقل برسانیم.

وی افزود: امیر قلعه نویی در طول هفته در جلسات تمرین و بررسی بارها و بارها درباره این موضوع با بازیکنان صحبت نموده است و این موارد را تمرین نموده و هم قسم شده ایم که کوشش کنیم با کم کردن اشتباهات خود در طول بازی، تمرکز بیشتر در 90 دقیقه و بسط دادن عملکرد باکیفیت خود به تمام طول بازی به جاده و جهت موفقیت برگردیم. امیدوارم بتوانیم این کار را از بازی فردا برابر سپاهان شروع کنیم و عملکردی خوب با حداقل اشتباه در طول 90 دقیقه داشته باشیم.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1240

به "الهویی: ملاقات فردا برای هر دو تیم سخت است، سپاهان می تواند رقیب بسیار خوبی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهویی: ملاقات فردا برای هر دو تیم سخت است، سپاهان می تواند رقیب بسیار خوبی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید