اولتیماتوم به گل محمدی؟ شوخی قشنگی نیست

به گزارش مجله زیتوا، خبرگزاری خبرنگاران- شایعه اولتیماتوم هیات مدیره پرسپولیس به یحیی گل محمدی صحت ندارد.

اولتیماتوم به گل محمدی؟ شوخی قشنگی نیست

به گزارش خبرنگاران، طی چند روز اخیر بعضی از منابع خبری مدعی شده اند هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به دنبال دادن اولتیماتومی جدی به یحیی گل محمدی است و اگر نتایج این گونه پیدا کند، با توجه به این که ممکن است پرسپولیس از کورس قهرمانی خارج گردد، از مدیرعامل خواسته اند تا به یحیی گل محمدی به صورت جدی اولتیماتوم داده و از او بخواهد تا فاصله اش بیش از این با صدرجدول زیاد نگردد. این اخبار در حالی زمزمه می گردد که تا به این لحظه هیچ اولتیماتومی به یحیی گل محمدی داده نشده و گل محمدی همچنان مورد حمایت مدیران پرسپولیس است.

به هرحال این یک واقعیت است که پرسپولیس نتایج خوبی نگرفته و در لیگ بیستم هنوز به شرایط خوب چند فصل گذشته نزدیک نشده اما حقیقت ماجرا این است که مسئولان باشگاه پرسپولیس به هیچ عنوان اولتیماتومی به سرمربی خود نداده و همچنان امیدوارند کادر فنی پرسپولیس بتواند از شرایط موجود خارج گردد.

به تمام این ها اضافه کنید یحیی گل محمدی همچنان مورد حمایت طرفداران پرسپولیس است و فضای مجازی به شدت از او حمایت می نماید. از این رو شایعاتی نظیر اولتیماتوم به یحیی گل محمدی را نمی توان باور کرد. به ویژه آن که گل محمدی به تازگی قرارداد خود را با مبلغی مناسب با باشگاه به مدت دو فصل دیگر تمدید نموده است. حالا باید منتظر بود و دید پرسپولیس در ادامه لیگ و به ویژه در بازی با استقلال چه نتایجی را کسب خواهد نمود و گل محمدی به همراه دستیارانش می توانند پرسپولیس را از شرایط فعلی خارج نمایند یا نه.

پرسپولیس مصاف سختی با استقلال خواهد داشت و باید دید اندیشه های یحیی گل محمدی برای این ملاقات چه خواهد بود. پرسپولیس در سه بازی اخیر با سه ترکیب متفاوت به میدان رفته و در هر سه بازی به تساوی رسیده است. اتفاقی که باعث شده ارنج یحیی گل محمدی به شدت متغییر باشد و بتوان این ادعا را بیان کرد که بعد از گذشت 7 بازی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا، یحیی گل محمدی هنوز نتوانتسه ترکیب اصلی خود را بشناسد و در هر بازی با تغییراتی راهی میدان شده است. موضوعی که خلاف مربیان سابق پرسپولیس که همیشه ترکیب ثابتی داشتند و حضور در ترکیب اصلی برای دیگر بازیکنان بسیار سخت بود، است.

البته دلایل زیادی برای این تغییرات وجود دارد؛ از جدایی بشار تا مسائل فردی بازیکنان که نشان از مسائل روحی مجموعه تیم دارد. به هر ترتیب باید منتظر بود و دید یحیی گل محمدی در ملاقات عظیم با استقلال با کدام ترکیب راهی میدان خواهد شد. آیا بازهم مثل بازی با سپاهان برای در اختیار دریافت مرکز زمین بدون مهاجم بازی می نماید یا مهدی عبدی به عنوان مهاجم اول به ترکیب اضافه شده و از وحید امیری به عنوان مهاجم مکمل استفاده می گردد؟

هنوز معین نیست پرسپولیس با چه ترکیبی راهی میدان می گردد اما طرفداران پرسپولیس بدون توجه به تمام اتفاقات اخیر به هیچ وجه دوست ندارند بازنده دربی عظیم و حیثیتی با استقلال باشند و همین موضوع کار یحیی گل محمدی را بسیار سخت خواهد نمود.

محمد انصاری به رغم این که مدت هاست از بند مصدومیت رهایی پیدا نموده اما در بازی ها به میدان نمی رود. محمد انصاری که بعد از حدود شش ماه مصدومیت از چند هفته پیش شرایط بازی پیدا نموده، هنوز در ترکیب سرخ ها غایب است. انصاری نه تنها در ترکیب پرسپولیس به عنوان بازیکن ثابت یا ذخیره به میدان نمی رود بلکه حتی در لیست تیم نیز جایی ندارد، به گونه ای که نام او در بازی با سپاهان اصلا در لیست نبود.

محمد انصاری با توجه به این که شرایط بازی را داشت به قطر هم رفت و کارت بازی اش نیز از چند هفته قبل صادر شده اما در دو بازی اخیر پرسپولیس مقابل ذوب آهن و سپاهان با تصمیم و صلاحدید یحیی گل محمدی راهی به لیست تیمش پیدا نکرد. این درحالی است که پرسپولیس در غیاب سعید آقایی در بازی با سپاهان دفاع چپ نداشت و از علی شجاعی در این پست غیر تخصصی بهره برد. تصمیمی که باعث شد در نهایت شجاعی از ناحیه کتف آسیب دیده و به احتمال زیاد بازی با استقلال را نیز از دست بدهد اما به نظر می رسد گل محمدی به محمد انصاری که سال ها در پرسپولیس به عنوان بازیکن قابل اعتماد برانکو بازی می کرد، هیچ اعتقادی نداشته و حتی علی شجاعی را به او ترجیح داد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1156

به "اولتیماتوم به گل محمدی؟ شوخی قشنگی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولتیماتوم به گل محمدی؟ شوخی قشنگی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید