بوشهر، ویسی: امیدوارم تیمم به سمت سکته کامل نرود!، باید مقابل فولاد فولادین بازی کنیم

به گزارش مجله زیتوا، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر تأکید کرد تیمش برای رویارویی با فولاد خوزستان باید با تمام قوا در زمین حاضر گردد.

بوشهر، ویسی: امیدوارم تیمم به سمت سکته کامل نرود!، باید مقابل فولاد فولادین بازی کنیم

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال گفت: ما بازی بسیار سختی مقابل تیم گردن گلفت فولاد داریم و باید واقعاً فولادین بازی کنیم. امیدواریم اولین سه امتیاز را مقابل تماشاگران مان دشت کنیم و به طرفداران مان که از اولین روز ما را حمایت کردند هدیه دهیم و شرمسار آنها نشویم.

وی در دو بازی گذشته تیم شاهین شهرداری در جام حذفی و لیگ برتر گفت: دو بازی که ما مقابل ماشین سازی و خوشه طلایی داشتیم، کاملاً متفاوت بود. جام حذفی با لیگ متفاوت است و تیم ها با تمام توان ظاهر می شوند و واقعاً جام شگفتی هاست. اینکه ما برابر خوشه طلایی کامبک کردیم، عالی بود، ولی به بازی لیگ ربطی ندارد و آن را فراموش کردیم. من هم امیدوارم بچه ها همین طور که هم قسم شدند بتوانیم تماشاگران مان را در این بازی خرسند کنیم و از شرمندگی آنها در بیاییم. ما تمام کوشش خود را می کنیم و مطمئن باشید با تمام توان بازی خواهیم کرد. بچه ها در بازی با خوشه طلایی فوق العاده بودند و فردا هم از بهترین نفرات خود استفاده می کنیم. مطمئناً این بازیکنان یاری بزرگی برای تیم ما خواهند بود.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری در خصوص جذب خالد شفیعی و محمد قاضی توضیح داد: من با باشگاه در این مورد صحبت نموده ام. با یکی از این بازیکنان هم صحبت شده است، اما هنوز به توافق نرسیده ایم. قاضی با باشگاه خود (نساجی) قرارداد رسمی دارد و باید کمیته کمیته انضباطی در خصوص او رأی بدهد و یا از آن تیم جدا گردد.

ویسی درباره جذب دانیال ماهینی نیز شرح داد: ماهینی بازیکن این شهر است. این بازیکن پول می خواست و ما نتوانستیم به او بدهیم. ماهینی دو سال است بازی ننموده است و جذبش ریسک بزرگی بود. صحبت کردیم، اما خبری از او نشد و جواب ما را نداد.

وی در خصوص موضوع انتخاب اسپانسر برای تیم شاهین شهرداری گفت: بحث مدیریتی به من ارتباطی ندارد و به باشگاه مربوط است. در خصوص اسپانسر صحبت هایی کردیم و فکر می کنم سه شنبه به نتیجه نهایی خواهیم رسید. اسپانسر می تواند خیلی به ما یاری کند و این اتفاق برد - برد است. امیدوارم سه شنبه به توافق برسیم و مردم بوشهر در آینده یک تیم زیبا را ببینند.

سرمربی تیم شاهین شهرداری در ادامه درباره شرایط پیمان شیرزادی نیز خاطر نشان کرد: شیرزادی در دوران بدنسازی نبود و دیر به جمع ما اضافه شد و انتظاراتی را که داشتیم، برآورده ننموده است. به همین دلیل به او گفتیم با مربی بدنساز تمرین کند. البته مربی بدنساز ما هم امروز از جمع مان جدا شد و الان به دنبال یک یاری خارجی هستیم که هم کار بدنی انجام دهد و هم کار فنی. به احتمال زیاد تا شنبه هم این مربی معرفی خواهد شد.

آیا فکر می کردید تیمی که در ابتدای فصل بستید تا این حد شما را تحت فشار قرار دهد؟، ویسی در پاسخ به این پرسش گفت: از نظر فنی من خیلی روی بچه ها حساب کردم، اما به خاطر مسائل روانی تیم مان یک اُفت داشت و یک نیم سکته داشتیم که امیدوارم به سمت سکته کامل نرویم. شا نگاه کنید تیم های لیگ فزونی که به بوشهر می آیند مردم چه ذوق و شوقی دارند. چه مربیانی بزرگی به این شهر می آیند. ویسی مربی حرفه ای است و می آید و می رود، اما این تیم و این شهر می مانند. فکر نمی کردم این اتفاق بیفتد. روی اطرافیان تیم خیلی حساب نموده بودم.

وی در پاسخ به این پرسش که کدام قسمت تیمش مشکل دارد، گفت: من در تیم های بزرگی کار نموده ام. ابراهیم میرزاپور در فولاد و محرم نویدکیا در سپاهان کاپیتان های من بودند، ولی اینجا اتفاقاتی افتاد که جای آن نیست در خصوصش صحبت کنم. مردم خیلی باهوش هستند و خودشان می فهمند. امیدوارم با بردمان بتوانیم این اشتباهات را جبران کنیم، خصوصاً خود من. وارد حاشیه نشویم، ان شاءالله در آینده نتایج خوبی می گیریم. من باز هم به شما می گویم، چه من باشم و چه نباشم این تیم در لیگ برتر می ماند. همان طور که روز اولی که به این تیم آمدم گفتم این تیم لیگ فزونی می گردد و دیدید که شد. الان هم می گویم این تیم در لیگ برتر خواهند ماند.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در واکنش به طرح سؤالی مبنی بر اینکه تیمش آیا در دیدار فردا هجومی بازی خواهد نمود یا خیر، بیان نمود: ما در هیچ بازی با یک مهاجم بازی ننموده ایم. ما مطمئناً در شهر خودمان هم بازی هجومی انجام می دهیم، اما فولاد تیم باهوشی است و امتیاز دریافت از این تیم می تواند یک موفقیت باشد. باز بازی کردن مقابل این تیم سخت است. کسب یک امتیاز هم بد نیست، اما برای سه امتیاز به زمین می رویم.

ویسی درباره وضعیت دفاعی تیمش نیز یادآور شد: صد درصد تیمی که 12 گل می خورد در بخش دفاعی خوب بازی ننموده و این ایراد فنی است. ما کل تیم مان در بخش دفاعی ضعف دارد. در همین بازی جام حذفی ما در دو دقیقه دو گل خوردیم. تیم یک نفر لیدر می خواهد که آن را جمع کند. لیدر هم ربطی به کاپیتان بودن ندارد، متأسفانه چون شرایط روحی و روانی تیم مان خوب نیست این اتفاقات می افتد. مطمئناً تیمی که گل نخورد، بالاخره گل می زند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 168

به "بوشهر، ویسی: امیدوارم تیمم به سمت سکته کامل نرود!، باید مقابل فولاد فولادین بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوشهر، ویسی: امیدوارم تیمم به سمت سکته کامل نرود!، باید مقابل فولاد فولادین بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید