جاروبرقی روباتیک پلیس آمریکا را فریب داد!

به گزارش مجله زیتوا، شب گذشته یکی از عجیب ترین حوادث مرتبط با دنیای فناوری رخ داد و یک جاروبرقی روباتیک پیروز شد نیروهای پلیس ایالات متحده را فریب دهد. جاروبرقی روباتیکی که با نام تجاریرومبا شناخته می گردد و بسیار پرطرفدار است.

جاروبرقی روباتیک پلیس آمریکا را فریب داد!

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، همه چیز از زمانی آغاز شد که یک زن آمریکایی به نیروهای اورژانسی 911 گرفت و گفت یک مهاجم به خانه او حمله نموده است.

پس از ارسال این گزارش یک تیم پلیس رهایی گروگان در استان واشنگتن راهی خانه زنی شدند که مدعی شده بود یک مهاجم ناشناس به خانه وی حمله نموده است. اما پس از استقرار نیروهای پلیس معین شد تمام این ماجرا چیزی به جز یک فریب بزرگ نبوده است.

پس از رسیدن نیروهای پلیس به محل حادثه زنی که درخواست یاری نموده بود گفت که یک مهاجم غریبه داخل حمام خانه او شده و مرتب به درب ضربه می زند تا وارد اتاقش گردد. این زن مدعی شد که درب را قفل نموده تا مهاجم امکان خروج از حمام را نداشته باشد اما می توان سایه حرکت مهاجم را از زیر درب دید.

پلیس با حضور پشت درب حمام ابتدا چند بار اخطار خروج غریبه را صادر و سپس درب را شکستند. اما صحنه ای که با آن روبرو شدند هم طنز آمیز بود و هم عجیب. چر ا که داخل حمام هیچ شخصی حضور نداشت به جز یک جاروبرقی نظافتچی.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1907

به "جاروبرقی روباتیک پلیس آمریکا را فریب داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاروبرقی روباتیک پلیس آمریکا را فریب داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید