جام حذفی فوتبال، رقابت 1

به گزارش مجله زیتوا، رقابت های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال امروز (چهارشنبه) با 3 دیدار شروع می گردد و تیم های لیگ فزونی به مصاف هم می روند.

جام حذفی فوتبال، رقابت 1

به گزارش خبرنگاران, مسابقات جام حذفی فوتبال امروز (چهارشنبه) با برگزاری 3 دیدار وارد مرحله یک هشتم نهایی می گردد. در بازی های امروز 5 تیم لیگ فزونی و یک تیم دسته اولی برای حضور در بین هشت تیم برتر جام در شهر های مشهد, اصفهان, و بوشهر کوشش می نمایند. رقابت 5 تیم لیگ فزونی و یک تیم لیگ دسته اولی در مسابقات امروز را می توان رقابت 1+5 خواند.

شهر خودرو - نفت مسجدسلیمان

نخستین بازی تمام لیگ فزونی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در مشهد مقدس بین تیم های سختکوش شهر خودرو و نفت مسجد سلیمان برگزار می گردد. دو تیم در لیگ برتر وضعیت نسبتاً خوبی دارند, شهر خودرو با 13 امتیاز در رده سوم قرار گرفته است و زردپوشان مسجد سلیمان با 8 امتیاز در رده هشتم قرار دارند. شهر خودرو در مرحله قبلی نساجی مازندران را با یک گل از پیش رو برداشته و در آن سوی میدان زردپوشان جنوبی تیم تازه لیگ فزونی شده گل گهر سیرجان را با فزونی یک بر صفر از گردانه مسابقات حذف نموده اند.

تیم مهدی تارتار تاکنون در لیگ برتر فوتبال متحمل شکست نشده و مقابل شهر خودرو در هفته پنجم پیروز به کسب تساوی شده است. برای شهر خودرو اما شکست ناپذیری رخ نداده و این تیم در لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان طعم شکست را چشیده است. با توجه به آمادگی خوب دو تیم از لحاظ فنی می توان انتظاری دیداری جذاب را داشت به ویژه اینکه تارتار با رفع شدن مسائل اقتصادی به تیمش برگشته است.

ذوب آهن- مس کرمان

ذوب آهن که تاکنون نتوانسته در لیگ برتر به نتایج قابل قبولی دست پیدا کند, باید در این مرحله از جام حذفی به مصاف یک تیم دسته اولی برود. ذوب آهن در لیگ برتر تاکنون رنگ برد به خود ندیده و با 4 تساوی و دو شکست، 4 امتیازی و در رده چهاردهم جدول قرار گرفته است. این تیم در مرحله قبلی جام حذفی فوتبال یک برد خوب مقابل پارس جنوبی داشته و با اندوخته همان پیروزی پا به مرحله بالاتر گذاشته است.

علیرضا منصوریان با توجه به نتایج غیرقابل قبول تیمش در لیگ برتر, نگاه ویژه ای به جام حذفی خواهد داشت, بخصوص اینکه ذوبی ها چند باری جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر برده اند. مس کرمان اما این روز ها در لیگ دسته اول چهره یک تیم مدعی را ندارد و با 10 امتیاز در رده دهم جدول ایستاده است. این تیم تحت راهنمایی مجتبی حسینی در مرحله پیش بادران تهران را در ضربات پنالتی حذف نموده است.

شاهین شهرداری بوشهر- سایپا

یکی دیگر از دیدار های تمام لیگ فزونی این مرحله در بوشهر برگزار می گردد. شاهین شهرداری بوشهر که بعد از سال ها دوباره پیروز شده خود را به لیگ برتر برساند تاکنون در این سطح از مسابقات نتوانسته انتظارات مردم بوشهر را برآورده کند. عبدالله ویسی به تازگی از این تیم جدا شده و مهرداد کریمیان قرار است به عنوان مربی موقت این تیم را در بازی امروز رهبری کند. شاهین که تاکنون در لیگ برتر تنها پیروز به یک تساوی شده و در قعر جدول قرار گرفته است برای اینکه تا حدی خود را از زیر فشار ها خارج کند باید در جام حذفی یک مرحله بالاتر برود. این تیم در مرحله پیش خوشه طلایی ساوه را در ضربات پنالتی حذف نموده است.

سایپا اما با ابراهیم صادقی شرایط تقریبا خوبی در لیگ برتر دارد و با 7 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر ایستاده است. نارنجی پوشان که تقریباً همواره در جام حذفی حرفی برای همواره داشته اند می خواهند با شکست شاهین خود را به جمع هشت تیم برتر جام برسانند.

برنامه کامل رقابت های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال به توضیح زیر است:

چهارشنبه- 24 مهر 98

شهرخودرو - نفت مسجدسلیمان - ساعت 16:20 - استادیوم امام رضا (ع) مشهد

داور: سیدرضا مهدوی

یاری ها: امیررضا آشور ماهانی و احد سلطانی

داور چهارم: تعیین ایزدی

ناظر: ایرج نظری

ذوب آهن اصفهان - مس کرمان - ساعت 16:50 - استادیوم فولادشهر اصفهان

داور: علی صفایی

یاری ها: محمدعلی پورمتقی و رحیم حاجیلو

داور چهارم: حسین زمانی

ناظر: شاهین حاج بابایی

شاهین شهرداری بوشهر - سایپا تهران - ساعت 18- استادیوم شهید مهدوی بوشهر

داور: محمدرضا اکبریان

یاری ها: آرمان اسعدی و محمدرضا مدیرروستا

داور چهارم: عنایت قوچ کانلو

ناظر: حسین عسگری

پنجشنبه - 25 مهر ماه 98

شهرداری ماهشهر - استقلال ماهشهر - ساعت 16- استادیوم شهدا ماهشهر

داور: امیر ایار

یاری ها: علیرضا مرادی و مهدی معماری

داور چهارم: آیت صادقی

ناظر: عبدالرسول استادزاده

استقلال - فجرسپاسی شیراز ساعت 16:50- استادیوم آزادی تهران

داور: پیغام حیدری

یاری ها: سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم

داور چهارم: سیدعلی اصغر مومنی

ناظر: مسعود مرادی

سه شنبه- 5 آذر 98

پرسپولیس - صنعت نفت آبادان ساعت 16:15- استادیوم آزادی تهران

سپاهان - پیکان - ساعت 16:50- استادیوم نقش دنیا اصفهان

نود ارومیه - تراکتورسازی تبریز (ساعت و محل برگزاری مسابقه اعلام نشده است)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 223

به "جام حذفی فوتبال، رقابت 1" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی فوتبال، رقابت 1"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید