جزیره ای در دریاچه ای روی جزیره ای در دریاچه ای روی جزیره!

به گزارش مجله زیتوا، خبرنگاران: دریاچه تال روی جزیره لوزون در انتهای شمالی مجمع الجزایر فیلیپین، یک ویژگی متمایز دارد. آن یکی از دو دریاچه دنیا است که در جزیره لوزون واقع شده است و خودش هم یک جزیره (جزیره اتشفشان) دارد و آن جزیره هم یک دریاچه (دریاچه کریتر) دارد و آن هم یک جزیره کوچک به نام ولکان پوینت دارد.

جزیره ای در دریاچه ای روی جزیره ای در دریاچه ای روی جزیره!

همان قدر که این عجیب به نظر می رسد، ولکان پوینت تنها جزیره در دریاچه ای در جزیره ای در دریاچه ای در جزیره نیست. یک جزیره بی نام دیگر و بزرگتر در جزیره ای بی نام در کانادا وجود درد که در یک دریاچه کوچک بی نام دیگر واقع شده است که خودش توسط یک جزیره بزرگ تر احاطه شده است و آن جزیره در مجموعه ای از دریاچه ها در حدود 90 کیلومتری سواحل جنوبی جزیره ویکتوریا واقع شده است.

جزیره بی نام در سال 2012 توسط کن جینگز روی گوگل ارث کشف شد. احتمالا جزیرا زیادی بدین شکل در کانادا که حدود سه میلیون دریاچه دارد، وجود دارند. درواقع کانادا چندین رکورد در ارتباط با جزایر و جزایر بازگشتی در دریاچه ها دارد. از جمله رکورد بزرگترین دریاچه دنیا که روی یک جزیره واقع شده است، بزرگترین جزیره دنیا که روی یک دریاچه واقع شده است، بزرگترین دریاچه دنیا که روی یک جزیره در یک دریاچه واقع شده است و بزرگترین جزیره که در یک دریاچه روی یک چزیره در یک دریاچه واقع شده است.

منبع: برترین ها
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 296

به "جزیره ای در دریاچه ای روی جزیره ای در دریاچه ای روی جزیره!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره ای در دریاچه ای روی جزیره ای در دریاچه ای روی جزیره!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید