حضور زمانی یک زن در جشنواره کارتاژ تونس

به گزارش مجله زیتوا، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، فیلم سینمایی زمانی یک زن به تهیه کنندگی آزیتا موگویی و کارگردانی جلیل اکبری صحت در جشنواره بین المللی فیلم کارتاژ به نمایش درمی آید.

حضور زمانی یک زن در جشنواره کارتاژ تونس

زمانی یک زن به نویسندگی محمد رحمانیان که پخش بین الملل آن را سازمان سینمایی حوزه هنری برعهده دارد، روایتگر چند جستجو است؛ جستجوهایی که آدم های قصه را به شناخت دیگری از خود و دنیا پیرامون می رساند.

این فیلم در سه کشور کنیا، کانادا و ایران فیلمبرداری شده و غزل شاکری و پژمان هادوی به همراه چند بازیگر خارجی در آن به ایفای نقش می پردازند. کمپانی فراوری این فیلم شرکت آریا پرسیس و محصول موسسه رسانه های تصویری است.

کارتاژ جشنواره سینمای عرب و آفریقا است و از قدیمی ترین جشنواره های فعال در قاره آفریقا به حساب می آید. این جشنواره که از سال 1966 بنیان گذاشته شد با حمایت کمیته ای متشکل از وزارت فرهنگ تونس و نخبگان صنعت سینما راهنمایی و اجرا می گردد که در اصل برای گردهمایی آثار کشورهای آفریقایی و عرب تأسیس شده است.

جایزه اصلی جشنواره، تانیت طلایی است که با الهام از الهه فنیقی تانیت نامگذاری شده است.

جشنواره بین المللی فیلم کارتاژ از 26 اکتبر تا 2 نوامبر برابر با چهارم الی یازدهم آبان ماه در شهر کارتاژ کشور تونس برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 604

به "حضور زمانی یک زن در جشنواره کارتاژ تونس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور زمانی یک زن در جشنواره کارتاژ تونس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید