خبرنگاران شعبه شورای حل اختلاف در خانه صنعت کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش مجله زیتوا، کرمانشاه- خبرنگاران- شعبه شورای حل اختلاف کرمانشاه در راستای تحقق شعار جهش فراوری و با هدف حمایت از فراوری کنندگان و تسهیل در کار فعالان حوزه فراوری روز پنجشنبه با حضور مسوُولان دستگاه قضایی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افتتاح شد.

خبرنگاران شعبه شورای حل اختلاف در خانه صنعت کرمانشاه افتتاح شد

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

محسن دارابی؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه در آیین افتتاح این شعبه با تشکر از دستگاه قضایی استان که در عمل حامی فراوری نمایندگان و صنعتگران است، افتتاح شعبه شورای حل اختلاف را نشان از همت جدی دادگستری برای حمایت از فراوری دانست.

معاون رییس کل دادگستری و رییس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه نیز در این آیین، رویکرد جدید دستگاه قضایی و ریاست قوه قضاییه و نیز رییس کل دادگستری استان را حل اختلاف توسط خود مردم دانست و گفت: به همین منظور و در راستای تاکیدات مسوُولان مصمم به ایجاد شعبه شورای حل اختلاف در خانه صنعت استان کرمانشاه شدیم.

جبار تجری با اعلام اینکه تصمیم داریم این شعبه ها را افزایش دهیم، افزود: ایجاد شعبه های شورای اختلاف در خانه صنعت شهرستان های استان نیز در دستور کار است.

وی افزود: اهمیت دادن به بخش فراوری و صنعت می تواند سبب ارتقای این بخش شود و در کمترین زمان به مسائل آنها رسیدگی و حتی المقدور از تشکیل پرونده جلوگیری شود.

او ابراز امیدواری کرد این اقدام سبب کاهش اختلافات شود و از سوی دیگر سبب شکوفایی و تسری در کار فراورینمایندگان شود.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه نیز با بیان اینکه کشور در جنگ مالی به سر می برد یادآور شد همه به نیکی می دانند بی رحمانه ترین تحریم ها بر کشور ما تحمیل شده است و بی شک امروز سربازان این جنگ مالی فراوری نمایندگان و صنعتگران هستند و ما نیز به هر طریق باید پشتیبان و مشوق آنها باشیم.

شهرام کرمی افزود: اختلاف در جامعه طبیعی است و در بخش فراوری نیز همین گونه است اما یقینا اگر کسانی بخواهند در بخش فراوری اخلال ایجاد نمایند اجازه نخواهیم داد و با آنها برخورد خواهد شد.

دادستان کرمانشاه ایجاد شعبه شورای حل اختلاف را سبب پیشبرد کار در بخش فراوری دانست و تاکید نمود از توسعه این شعب پشتیبانی خواهیم کرد و از این پس اختلافات این حوزه را به این شعبه ارجاع خواهیم داد که اختلافات در کمترین زمان ممکن حل شود.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت بیش از هزار واحد فراوریی با بیش از 30 هزار نفر اشتغالزایی دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 789

به "خبرنگاران شعبه شورای حل اختلاف در خانه صنعت کرمانشاه افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شعبه شورای حل اختلاف در خانه صنعت کرمانشاه افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید