خبرنگاران معاون استاندار: چرخ توسعه کرمانشاه درحال حرکت است

به گزارش مجله زیتوا، کرمانشاه- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: چرخ توسعه استان با وجود تمام بحران ها و مسائل در حال حرکت است.

خبرنگاران معاون استاندار: چرخ توسعه کرمانشاه درحال حرکت است

مهرداد سالاری عصر سه شنبه در نشست روز ملی شورا که در استانداری کرمانشاه برگزار گردید، اظهارداشت: در استان کرمانشاه چهار هزار و 885 نفر عضو شوراهای روستا و 176 نفر عضو شورای شهر هستند.

وی اضافه نمود: اعضای شوراهای شهر و روستا در تمام بحران هایی که پشت سر گذاشتیم همچون زلزله و سیل همپای مدیریت ارشد استان برای آبادانی منطقه خود کوشش کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه یادآور شد: در بحران سیل سال گذشته دیدیم که با مدیریت خوبی در سطح شهرها و روستاهای استان داشتیم توانستیم بهترین عملکرد را در کشور داشته باشیم.

سالاری با تاکید بر اینکه چرخ توسعه استان در حال حرکت است، گفت: با وجود تمام بحران هایی که پشت سر گذاشته ایم فرایند پیشرفت کرمانشاه در بخش های مختلف نیز حفظ شده است.

وی با اشاره به ساخت و سازها پس از زلزله و سیل گفت: در طول سال های گذشته فرایند ساخت و سازها و توسعه زیرساخت ها به خوبی در کرمانشاه حفظ شد.

معاون استاندار کرمانشاه تصریح کرد: می توانیم در سال جهش فراوری شاهد جهش توسعه ای کرمانشاه و پیشرفت های همه جانبه استان باشیم.

سالاری با بیان اینکه در بعضی موارد درگیری هایی بین شهرداران و اعضای شورای شهر دیده می گردد، اظهارداشت: این تنش ها در راستای حفظ منافع مردم و پیشرفت عمران و آبادانی است.

رییس شورای استان و نماینده شورای شهر گیلانغرب نیز در این نشست گفت: شوراها در فرایند کار خود دارای چالش هایی هستند که از جمله مهمترین پایین بودن درآمد شهرداری ها است.

علی الفتی اضافه نمود: شهرداری ها از جمله شهرداری گیلانغرب با توجه به درامد پایین و هزینه های بالا جوابگوی حقوق پرسنل نیستند از این رو برای پرداخت حقوق پرسنل و مزایای کارگران در حال فروش املاک شهرداری هستند.

وی عنوان نمود: فروش املاک شهرداری بدون شک تخلف محسوب می گردد زیرا هزینه فروش املاک نباید برای هزینه های جاری مصرف گردد اما چاره ای جز این کار نیست.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 34 شهر و 2 هزار و 595 روستا است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 694

به "خبرنگاران معاون استاندار: چرخ توسعه کرمانشاه درحال حرکت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار: چرخ توسعه کرمانشاه درحال حرکت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید