لوکس ترین شهرهای دنیا را بشناسید

به گزارش مجله زیتوا، تمام حاکمان شهرهای دنیا در پی ساخت شهری پیشرفته، با امکانات بالا و ایجاد محیط های گردشگری هستند تا بتوانند جزو شهرهای ثروتمند و لوکس قرار گیرند. در دنیا تعدادی شهر وجود دارد که می توانند در فهرست لوکس ترین شهرهای دنیا قرار گیرند که در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد. معیار انتخاب این شهرها زیبایی های شهری، امکانات شهر، معماری ساختمان ها، هزینه های مردم، مصرف کالاهای تجملاتی و… است. در شهرهای لوکس دنیا اقشار ثروتمند به واسطه رشد مالی بالا هزینه زندگی بالایی را هم متقبل می شوند و شما هم در صورتی که قصد سفر به این شهرهای لوکس را دارید حتما اطلاعات کامل را از نظر هزینه بدست آورید و راه های کم کردن هزینه را با آنالیز بیشتر بدست آورید. شهرهای ثروتمند و لوکس دنیا به توضیح زیر هستند:

لوکس ترین شهرهای دنیا را بشناسید

شهر دبی؛ کشور امارات

دبی اولین شهر لوکس خاورمیانه است که طی 50 سال اخیر تغییرات زیادی را متحمل شده است تا به این رده از پیشرفت برسد. بیشترین عایدی این شهر از جذب دنیاگرد و فروش نفت است. 70 درصد جمعیت این شهر را مهاجران تشکیل می دهدند و سرگرمیات و امکاناتی که در این شهر وجود دارد در هیچ جای خاورمیانه قابل مشاهده نیست به همین علت این شهر بسیار مورد استقبال اعراب قرار گرفته است.

از مهمترین ویژگی های منحصر به فرد دبی می توان به ساخت مجمع الجزایر پالم به دست انسان، برج خلیفه بلندترین برج در دنیا، بزرگترین مرکز خرید دنیا و بزرگترین فروشگاه زنجیره ای دنیا اشاره نمود. از برترین سرگرمیات دبی نیز می توان به اجاره خودرو و سرو غذا در ارتفاع را نام برد. (با کاربردهای اجاره خودرو آشنا شوید)

شهر نیویورک؛ آمریکا

در شهر نیویورک آمریکا شما شاهد انواع ملیت و اقشار خواهید بود و معروف به محل اقامت ثروتمندترین افراد دنیا است. به وسیله توسعه املاک و مستغلات، ایجاد کسب و کارهای نوین مردم این شهر ثروتمند شده اند. به طوری که از هر 21 نفر از مردم شهر نیویورک یک نفر میلیاردر است. از مهمترین ویژگی منحصر به فرد این شهر دارا بودن 25 درصد از شمش طلای دنیا در مخازن وال استریت است.

کیش، ایران

جزیره کیش مروارید خلیج فارس است حالا چرا به کیش مروارید خلیج فارس میگویند؟ تاریخچه کیش نشان می دهد که بیشترین مروارید ایران از این جزیره صید می شده است. این جزیره از جزایر آزاد ایران به شمار میرود و تمامی سرگرمیاتی که در آن وجود دارد در هیچ جای کشور عزیزمان نخواهید دید. این سرگرمیات شامل سرگرمیات دریایی، غیر دریایی و تاریخی می شوند.

برترین سرگرمیات نیز سرگرمیات آبی و اجاره ماشین است؛ اگر قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید پیشنهاد می کنیم از خدمات اجاره خودرو لوکس ترین شهرهای دنیا بهره ببرید و سفری هیجان انگیز را برای خود بسازید. برای رفتن به این جزیره برترین زمان در فصل پاییز و زمستان است زیرا این جزیره دارای آب و هوای گرم و خشک است. جزیره کیش اروپایی ترین بخش ایران و عاری از هر گونه آلودگی صوتی است.

موناکو، فرانسه

موناکو، شهری در فرانسه است که پادشاه های زیادی بر آن حکومت کردند. جمعیت این شهر 38 هزار نفر است که تنها 9 هزار خانواده، از بومیان این شهر هستند. سبک مردم موناکو بر پایه ولخرجی و زندگی لوکس است. در این شهر احتیاج به پرداخت مالیات نیست به همین علت تعداد زیادی از ثروتمندان دنیا در آنجا سکونت دارند. از زیبایی موناکو می توان به وجود دریای زیبا، معماری فوق العاده ساختمان ها و آب و هوای دلنشین گرمسیری اشاره نمود.

مزایای اجاره خودرو در لوکس ترین شهرهای دنیا

از مزیت های اجاره خودرو در لوکس ترین شهرهای دنیا می توان به مواردی که در ادامه نام می بریم، اشاره نمود.

1 - بدون خرید ماشین تجربه رانندگی با خودرو لوکس را خواهید داشت.

2- تجربه رانندگی در خیابان های شهرهای لوکس را خواهید داشت.

3- با ماشین لوکس می توانید سفر کنید.

4- احتیاج به پرداخت هزینه ای بابت استهلاک ماشین ندارید.

6- احتیاج به پرداخت هزینه ای بابت بیمه خودرو ندارید.

جمع بندی

در اینجا سعی کردیم لوکس ترین شهرهای دنیا را با علت معرفی کنیم. با وجود هزینه های بالایی که با حضور در این شهرها خواهید داشت پیشنهاد می کنیم ماشینی را کرایه کنید و از رانندگی در خیابان های آنجا لذت ببرید. یکی از راه های کم کردن هزینه سفر اجاره خودرو است که بهتر است از شرکت های معتبر و سرشناس این خدمات را دریافت کنید.

سعادت رنت شرکتی بین المللی است که در ایران، امارات و ترکیه دفتر نمایندگی دارد. برای حضور در این کشورها می توانید به وسیله وب سایت این شرکت اقدام به رزرو نمایید. اجاره خودرو به دو صورت به مشتریان ارائه می گردد: اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده. خودروهای این مجموعه از لوکس ترین و لاکچری ترین های برند های دنیا است که با کمترین سود به شما کرایه داده می گردد، به همین علت بیشترین رضایتمندی مشتری را دارد.

برای اجاره خودرو باید ابتدا معین کنید که خودرو را با راننده یا بدون راننده می خواهید. پس از معین شدن آن وقت، زمان رزرو آنلاین خودرو برای زمان و روز مد نظرتان است. با وجود تحریم هایی که در ایران وجود دارد این سرویس برترین و مجذوب کننده ترین سرگرمی برای شما خواهد بود.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 23 مهر 1403 بروزرسانی: 23 مهر 1403 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 2067

به "لوکس ترین شهرهای دنیا را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین شهرهای دنیا را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید